۱ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
جانشین الهامی در نساجی مشخص شد

با اعلام رسمی باشگاه نساجی، اسماعیل اسماعیلی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی‌که به نظر می‌رسید پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی نساجی روزهای آرام و با برنامه‌ای را برای حضور در آسیا سپری کند، اما پس از شکست برابر مس رفسنجان و کمتر از ۲۰ روز پس از بالای سر بردن جام، سرمربی این تیم تغییر کرد.

در اطلاعیه غیرمنتظره‌ای که شب گذشته باشگاه نساجی منتشر کرد، برخی دلایل عجیب و غیرقابل‌ذکر که در رختکن تیم رخ‌داده بود، به‌عنوان علل جدایی ساکت الهامی عنوان شده بود که این مسئله واکنش‌های زیادی را در پی داشت و حتی الهامی نیز پستی را در این زمینه و در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

با جدایی الهامی، اخبار و شایعاتی پیرامون انتخاب سرمربی نساجی در فضای مجازی منتشر گردید و حتی عنوان شد که قرار است مسعود شجاعی به‌عنوان سرمربی موقت و تا پایان فصل، هدایت نساجی را برعهده بگیرد که البته این خبر از سوی خود شجاعی رد شد.

به هر شکل، باشگاه نساجی در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از جدایی الهامی، با انتشار بیانیه‌ای از انتخاب سرمربی جدید خود خبر داد و اسماعیل اسماعیلی به‌عنوان جانشین الهامی در این تیم انتخاب شد.

در متن اطلاعیه باشگاه نساجی آمده است: طی حکمی از سوی ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه، اسماعیل اسماعیلی به‌عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران تا پایان فصل جاری، منصوب و در تمرین امروز در جمع بازیکنان، معارفه شد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1630236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =