ویدئوی ارسالی یکی از شهروندان منطقه یک نشان می‌دهد که در غیاب بازرسی‌های شهرداری برای نگهداری از فضای سبز شهری، آب آهک برخی ساختمان‌های نیمه ساز شهری نیز پای درختان بی زبان اصفهان جاری می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، ویدئوی ارسالی یکی از شهروندان منطقه یک نشان می‌دهد که در غیاب بازرسی‌های شهرداری برای نگهداری از فضای سبز شهری، آب آهک برخی ساختمان‌های نیمه ساز شهری نیز پای درختان بی زبان اصفهان جاری می‌شود!

این شهروند ابراز می‌دارد که بار دیگر نیز با اطلاع رسانی وی در ارتباط با تخلیه آب آلوده به مواد مختلف از جمله ماده شیمیایی «کلر» از استخر ویلاهای این محدوده در مادی نیاصرم اصفهان با بی توجهی مسئولان پس از تماس با واحد مربوطه مواجه شده است که این امر به واقع جای تأمل دارد.

پیش از این نیز طی گزارشی «وضعیت نگهداری از فضای سبز منطقه یک اصفهان به روایت شهروندان»، مورد بررسی قرار گرفته بود که با واکنشهای مختلفی از سوی مسئولان و مردم روبرو شد و قول بررسی دقیق و رفع مشکلات از سوی مسئولان سازمان فضای سبز اصفهان به رسانه ها و مردم منطقه داده شد.

گفتنی است، گرچه تماس اولیه شهروندان با برخی نهادهای مرتبط در ابتدای مشاهده این واقعه، با بی تفاوتی روبرو شد اما خوشبختانه پس از چند روز پیگیری و اطلاع رسانی به ۱۳۷ اصفهان دستور لازم به واحد کنترل و نظارت منطقه یک در این ارتباط صادر و به فرد متخلف تذکر و اخطار شفاهی داده شده است اما بنا بر اعلام این نهاد همچنان نیاز به اخطار توسط واحد نظارت وجود دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =