۱۵ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
تلاشگری «آنیسا - ستیلا» و مهربانی «کارن همایونفر» در عصر جدید

عرصه ی عصرجدید نمایانگر بخش کوچکی از جامعه ی بااستعداد ایران و ایرانی است که دیری است خواسته ها و شایستگی هایش نادیده گرفته شده است؛

جامعه ای که به آنچه شایسته و بایسته ی آن هستند نرسیده و این همه ناشی از قصور و بی تدبیری کسانی است که با هزاران وعده و ادعا پا در کارزار مدیریت می نهند و پیش از آنکه صبح دولتشان بدمد، ادعاها وعده ها به فراموشی سپرده می شود.
برای آنیسا و ستیلا ی نازنین و شما هنرمند مهربان کارن همایون فر عزیز، در این روزهای سخت و تلخ که از هر سمت و سویی ناله ی درد معیشت ملت از غم‌ نان وروغن ، گرانی مرغ و تخم مرغ شنیده می شود، شما دو عزیز همشهری ام کاری کردید تا برای دقایقی غرق شادی و سرور شویم.

تلاش شما دخترانِ دوست داشتنیِ سرزمینم با آن قصه ی جذاب و انسان دوستانه پیام آور مهربانی و عشقی است که مبین ذات مردمان این سرزمین است و اما شما کارنِ عزیز با آن روح لطیف و احساس مهربانانه ات کاری کردی تا برای ساعاتی ولو به ظاهر از دغدغه های این روزها پرت شویم به حال و هوای مهربانی و دوست داشتن .دور از باور نیست بگویم مدتها بود این تصویر دوست داشتنی اشک شوق ریختن را فراموش کرده بودیم ؟ کم کم داشت یادمان می رفت بغض کردن از سر شوق و شادی چگونه حالی است؟ اما تو هنرمند اصیل و با وقار این سرزمین با آن گونه های بارانی ات باری دیگر پیام آور این نوید بودی که علیرغم تمام مشکلات آنچه در این سرای کهن حاکمیت مطلق است عشق است و مهربانی.

کاش برخی ها بفهمند که در این کهن بوم باستانی که ذره ذره ی خاکش سرشته به مهر و صدق است مردمانی زیست می کنند که جز زبان عشق و صفا با هر چه رنگ دروغ و شکل دغل دارد بیگانه اند،همان مردمانی که چندی است به ناحق گرد غم و درد معیشت حال و هوای خانه ی ایشان را غبارآلود و دلگیر کرده. کاش دستان پر سخاوت هنرمندی چون کارن تلنگری باشد بر بی هنرانی که حاصل فکر و دستشان جز به سخت کردن روزگار مردم هنری ندارد ، کاش به خاطر بیاورند مکلفند به تکلیفی که به اختیار و انتخاب خودشان متصل به وعده هایی که جار زدندو لذا سکوت امروز ایشان و پشت کردنشان به عهدی که با ملت بسته اند رسم جوانمردی نیست و این بدعهدی در خاطر مردم خواهد ماند.

ستیلا و آنیسا! دختران دوست داشتنی شیرازِ عزیز !آنگاه که بر فراز آسمان دست به دست هم قصه ی مهربانی روایت می کردید و رویای همدردی با همنوع خویش را به تصویر می کشیدید، یقین دارم یک جهان نظاره گر شما بود و به احترام اراده و تلاش شما دو گل دختر شیرازی ایستاد، کلاه از سر بر داشته و به تکرار روز و شب تشویقتان کرده و می کند و ما هموطنان شما از سر غرور بادی به غبغب انداخته، می گوییم ایشا ن دختران سرزمینی هستند شایسته بهترین ها .

شک ندارم که هر ایرانی وطن دوستی با پرواز شما به آسمانِ آرزوها گام به گام با آن موسیقی دلنشین و گردش حلقه های آهنین در دلش آرزو می کند روزی را که رویای همه دختران این سرزمین رنگ واقعیت بگیرد .

امید به روزی که خواسته های مردم این سرزمین با زنگ طلایی روزگار رنگ واقعیت بگیرد.... دمتان گرم ، سرتان پررویا، دست مریزاد که حالمان را خوب کردید.

* وکیل دادگستری - شیراز

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    2 0
    جناب جعفر پور ژست دلسوز به خودت نگیر. تو به نهادی تعلق داری که سالهاست نابرابرترین آزمون تاریخ بشر را برگزار می کنه یعنی کانون وکلا. سرت تو کار خودت باشه و در مورد مسایل که تخصص ندارید حرف نزن.