خبر مهم وزیر کار درباره واریز کمک معیشتی برای جاماندگان یارانه/ شرط برداشت یارانه واریزی اعلام شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فهرست افرادی که تا فروردین ماه یارانه دریافت می کردند اما به خاطر قرار گرفتن در دهک دهم یارانه آنها حذف شده و درخواست بررسی داده بودند، در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفت تا کمک معیشت برای آنها واریز شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌اله عبدالملکی در گفت‌وگوی تلویزیونی افزود: پیرو دستور رئیس جمهور، آمار و کدملی همه افرادی که تا فروردین ماه یارانه دریافت می کردند اما به خاطر قرار گرفتن در دهک دهم یارانه آنها حذف شده بود و درخواست بررسی داده بودند، لیست آنها در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار گرفت تا کمک معیشت واریز شود.

وی ادامه داد: سازمان هدفمندی یارانه ها کمک معیشت خانوارهایی که اعتراض داشته اند را واریز می کند اما این مبلغ مسدود خواهد بود تا بررسی نهایی وضعیت نهایی دهک بندی صورت گیرد.

عبدالملکی افزود: تا زمانی که استحقاق این افراد تایید شود مبلغ مسدود می ماند و در صورت قرار گرفتن در دهک اول تا نهم این مبلغ آزاد و قابل برداشت می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اعتراض دهک‌بندی ها در حال بررسی است، گفت: بانک های اطلاعاتی متعددی داریم که باید وضعیت اقتصادی مجدد بررسی شود در این زمینه فرصتی نیاز بود که رئیس جمهور ظرف یک ماه از ما خواستند تا موارد رسیدگی شود.

وی بیان داشت: در همین راستا تعامل با کسانی که اعتراض به دهک بندی یارانه ای داشتند صورت می گیرد و پیامک برای سرپرست خانوار ارسال می شود تا مجدد به سایت مراجعه و صورت شناسنامه اقتصادی را مشاهده کنند، و اگر نیاز به اعتراض بود، ثبت کنند در نهایت جمع بندی می شود که جزو دهک بندی هستند.

عبدالملکی خاطر نشان کرد: افرادی که به دهک بندی ها اعتراض دارند، از طریق تماس با شماره های ۶۳۶۹ و ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ اقدام یا با مراجعه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    37 1
    باسلام آقای وزیر ۲ ماه از اسفند ماه گذشته وحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه نشده
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    37 4
    ما چجوری از دهک 6 یهو شدیم 10. اونم ظرف یک هفته ؟؟؟
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    10 5
    چرا؟
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    12 4
    سامانه باز میشه مگه ؟
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    15 4
    کسانی که از سال 93 ثبت نام نکرده اند برای دریافت یارانه چه کنند؟
  • محراب ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    26 4
    عجب گرفتاری شدیم، آخه ما دو نفر همکاریم که سرپرست خانواده 4 نفره هستیم با یک شغل و یک درآمد مساوی و کارمندی و خانه و خودروی یکسان، اما پس انداز بانکی نفر اول که مشمول یارانه جدید شده 700 میلیون ناشی از ارثیه همسرش است ولی به بنده تعلق نگرفته و علت آن گردش حساب ناشی از انبوه قرض و وام برای خرید یک واحد آپارتمان در حال ساخت بوده
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    60 2
    یارانه از منابع ملی یا همان بیت المال است و متعلق به همه ایرانی ها است
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    32 3
    سلام برای چی قابل برداشت نیست مگه ما نباید همه چی بخرم یه خانواده ۵ نفره روزی ۳۰۰تومان خرج یه روزش هم نمیشه همه چی گرونه
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    34 5
    این واریزی با واریز نکردن هیچ فرق نداره! و مسدود است! با توجه به معیارهای نادرست بررسی دهک ها اعتراضی هم پذیرفته نخواهد شد و براساس همان معیارهای قبلی رد خواهد شد!
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    22 4
    تاسف
  • ... IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    22 0
    اگه منظور از دهک دهم داشتن خودروی که با قسط و وام.خریداری شده الان همسایه و اقوام خونه وماشین و پس انداز و طلا وسکه دارن حقوق بگیر و بیمه تامین اجتماعی هم یارانه معیشتی هم یارانه .سهام عدالت هم دارن هرطور حسابش میکنم چه جوری ایشون جز دهک اول هستن من که پول دوا درمون حتی پول کلاس خصوصی برا بچه ام ندارم بماند بقیه خراج های دیگه دهک دهم قرار دارم
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    21 8
    توشهرمابه همه میلیاردرها یارانه دادن که صدمیلیون برابر ما درامدودارایی دارن ولی به ماکه یه مغازه خرده فروشی که ازبس درامدش کم از بانک زنگ میزن چرا تراکنش کم اخطار قطع کردن کارت خوان میدن ندادن ودهک دهم شدیم یا باید به ما هم بدین یا هم مال اون میلیاردرها رو هم قطع کنین
  • FR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    6 4
    ببخشید تکلیف کسانیکه در فروردین یارانه خود را از سرپرست قبلی جدا کرده اند چه میشود نه به حساب پدر و مادر واریز شده و نه اطلاعاتشون ثبت شده که بتونن اعتراض برنند چون به عنوان سرپرست هنوز اژلاعاتشون بارگزاری نشده
  • عباس IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    19 3
    ۲۰۶را به علت بدهی فروختم واول شهریور فک پلاک شده.دو فرزند یکی دختر که عقد کرده هنوز قادر به تأمین جهیزیه نمی باشم.پسرم25ساله درشرف ازدواج وقادر به تأمین هزینه ازدواج نمی باشم.