تابلو دیواری یکی از عناصر بسیار ضروری برای دکوراسیون داخلی  _ دکورآفیس

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت چاپ و به کارگیری دستگاه های چاپ، تصاویر با کیفیت روی بوم نقاشی چاپ می شوند. این امکان وجود دارد که یک تصویر دارای رزولوشن بسیار بالا باشد؛ از این رو می توان آن را در ابعاد بزرگ چاپ کرد.

تابلو دیواری یکی از عناصر بسیار ضروری برای دکوراسیون داخلی به ویژه در سبک مدرن است. ساختمان های مدرن امروزی دیگر مانند گذشته طراحی نمی شوند. بر اساس این سبک، سادگی حرف اول را می زند. در نتیجه دیگر خبری از قاب های کار شده و تزیینات شلوغ سنتی گذشته نیست! انواع تابلو و آثار هنری نیز باید به شکل ساده و بر اساس ویژگی های این سبک ارائه شوند.

دیوارهای خالی که در نقطه کانونی دید در هر فضا قرار دارند، مکان مناسبی برای نسب آثار هنری هستند. از دیرباز برای طراحی یک فضا، تزیینات از اهمیت ویژه ای برخوردار بودند. شاید استفاده از این عناصر در هر سبکی رایج باشد و تنها شیوه ارائه آن متفاوت است. مثلا در آثار مدرن از طرح های ساده با رنگ های ملایم استفاده می شود. پیچیدگی و شلوغی در این شیوه وجود ندارد و این دقیقا نقطه مقابل سبک کلاسیک در نقاشی است.

روش چاپ تصویر روی تابلو دیواری چگونه است؟

چاپ تصاویر روی بوم نقاشی انجام می شود و این کار توسط دستگاه مخصوص چاپ صورت می گیرد. برای خلق و تولید یک تابلو دکوراتیو، نیاز به یک بوم نقاشی و یک طرح هستیم. این طرح، توسط طراحان و به وسیله نرم افزارهای گرافیکی تولید می شود. ممکن است برای طراحی زمان زیادی نیاز باشد. اما تکنولوژی به کمک طراح می آید و مراحل طراحی را آسان خواهد کرد. چاپ تصویر روی بوم نقاشی روندی مشابه دارد. از همین رو قیمت تابلو را ابعاد بوم مشخص می کند. ابعاد یک بوم نیز می تواند بر اساس ابعاد فضای و دیوار محل نصب انتخاب شود.

کیفیت تصاویر یکی از ویژگی هایی است که سبب شده است طراحان نیز از این روش برای طراحی فضا استفاده کنند. قیمت مقرون به صرفه و امکان استفاده از تصاویر متنوع از دیگر ویژگی های این نوع تصاویر و طرح های چاپی روی بوم است. در واقع در بسیاری از آثار چاپی از نقاشی، عکس و یا طرح های مختلف برای چاپ استفاده می شود. از این رو از نظر رنگ و تصویر بسیار متنوع هستند.

نحوه انتخاب تابلو دکوراتیو برای یک فضای مدرن

انواع تابلو با تصاویر متنوع در بازار وجود دارد. این آثار با سبک های متنوعی مانند مدرن، کلاسیک و ... ارائه می شوند. بهتر است در صورتی که اطلاعی از نوع سبک هر اثر هنری نداریم، انتخاب طرح را به طراح بسپاریم. اما در صورتی که با سبک های هنری در نقاشی آشنا هستیم، می توانیم طرح مورد نظر را با توجه به رنگ و ترکیب بندی انتخاب کنیم. هماهنگی، تناسب و تعادل از اصول انتخاب آثار هنری برای فضای بصری هستند. یک اثر دکوراتیو را می توانیم به صورت یک تصویر روی بوم یا شاسی انتخاب کنیم. در صورتی که ابعاد بزرگ باشد، امکان استفاده از شاسی به دلیل سنگینی وجود ندارد. بنابراین بهترین گزینه استفاده از بوم نقاشی است.

فضای مدرن اغلب به صورت خلوت و ساده طراحی می شود. نیازی به استفاده از تصاویر شلوغ و پر زرق و برق برای این فضا نیست. هر چقدر طرح مورد نظر، ساده تر باشد برای فضای مدرن انتخاب مناسب تری است. قیمت تابلو دیواری چاپی طبیعتا از نوع دست ساز کمتر است و نوع طرح تاثیر چندانی روی قیمت تابلو ندارد. هنرمندان و طراحان سعی می کنند آثار متنوعی را در این زمینه خلق کنند.

تابلو دیواری یکی از عناصر بسیار ضروری برای دکوراسیون داخلی  _ دکورآفیس

قیمت تابلو دیواری چاپی روی بوم چقدر است؟

همانطور که در بالا اشاره شد، قیمت تابلو دیواری چاپی بستگی به ابعاد بوم دارد. زیرا هر چقدر بوم نقاشی بزرگتر باشد، برای ساخت آن از متریال بیشتری استفاده شده است. همچنین میزان رنگ مورد نیاز برای چاپ روی بوم بیشتر خواهد شد. برای داشتن کیفیت بالا، برای بوم های بزرگ، بهتر از تصاویر با کیفیت و با رزولوشن بالا استفاده شود. در غیر این صورت طرح، جذابیت لازم را نخواهد داشت. از این رو در هنگام انتخاب طرح و بوم نقاشی باید به موارد ذکر شده دقت داشته باشید.

هزینه خرید آثار هنری امروزه بسیار بیشتر از گذشته شده است. به ویژه اگر طرح مورد نظر دست ساز باشد. آثار نقاشی رنگ و روغن و اکریلیک با قیمت های بسیار بالا به مشتریان ارائه می شوند. این آثار تک هستند و تنها توسط هنرمند خاصی ارائه می شوند. از این رو قیمت بالاتری دارند. اما در مورد انواع تابلو چاپی، تصاویر با شرایط یکسان در مدت زمان بسیار کمی طراحی می شوند. از این رو قیمت بوم نقاشی چاپ شده بسیار مقرون به صرفه است. عکس های عکاسان نیز برای چاپ روی بوم، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که بیشتر شامل تصاویری از طبیعت است. از طریق فروشگاه اینترنتی می توانید از قیمت هر اثر با ابعاد متنوع آگاه شوید.

خرید تابلو از مرکز پخش آثار چاپی

تابلو چاپی را می توان از طریق سایت، حضوری و ... از مرکز پخش و تولیدی سفارش داد. این نوع آثار در کوتاه ترین زمان ممکن آماده و برای مشتری ارسال می شوند. دکورآفیس نیز یکی از مراکز پخش در این زمینه است که در ارائه آثار هنری روی بوم نقاشی فعالیت گسترده ای از طریق سایت و به صورت حضوری دارد. اغلب آثار با موضوعات متنوعی مانند آثار مدرن و کلاسیک، فانتزی و انتزاعی، طرح های مناسب برای کودک و نوجوان، تصاویر طبیعت و مناظر، فنگ شویی و ... ارائه می شوند. در نتیجه برای فضاهای مختلف، می توان از آثار مرتبط استفاده کرد.

یکی از ویژگی های خرید از مراکز پخش، تنوع بالای طرح های چاپ شده روی بوم اسست. به این ترتیب شما می توانید طرح مناسب با چیدمان خود را انتخاب کنید و نسبت به خرید تابلو اقدام کنید. تولیدی، قیمت های مقرون به صرفه ای را به مشتریان پیشنهاد می دهد و این یکی دیگر از ویژگی های این نوع خرید است. مرکز پخش آثار هنری دکورآفیس متنوع ترین طرح های هنری موجود در بازار را در قالب بوم نقاشی به مشتریان عرضه می کند.

تابلو دیواری یکی از عناصر بسیار ضروری برای دکوراسیون داخلی  _ دکورآفیس

خرید اینترنتی تابلو دیواری از سایت

سایت های فروش تابلو همچون دکورآفیس ، امروزه با استقبال مخاطبین این نوع آثار رو به رو شده اند. عدم نیاز به حضور در محل و دریافت تخفیف های ماهانه از ویژگی های خرید از سایت است. همچنین می توان قیمت سایت های مختلف را در مورد کالاهای مشابه با هم مقایسه کرد. امکان استفاده از نظرات خریداران نیز وجود دارد. در نتیجه می توانید خرید اینترنتی بهتری داشته باشید. همچنین شما می توانید یک طرح خاص را از طریق سایت دکورآفیس سفارش دهید که در صورت مراجعه حضوری، امکان خرید آن وجود نداشته باشد.

به طور کلی انواع تابلو دیواری با قیمت های متنوعی ارائه می شوند. همین تنوع قیمت تابلو موجب می شود که مخاطب با هر بودجه ای بتواند طرح مورد نظر را روی بوم سفارش دهد. از قبل، ابعاد و اندازه های استاندارد برای این آثار مشخص شده است. به همین دلیل شما می توانید طرح را انتخاب و بعد ابعاد و شکل هندسی بوم نقاشی را انتخاب کنید. خرید اینترنتی موجب کاهش بسیاری از هزینه ها می شود و این برای مشتری مقرون به صرفه است که از سایت، اثر هنری مورد نظر خود را سفارش دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =