وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حوزه کارگری نگاه ویژه دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملا ثابت کرده‌ که نگاه ویژه‌ای به حوزه کارگری دارد و تصمیمات أخذ شده در حوزه کارگری پیامدهای مثبت و زیادی به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عین‌الله کشاورز ترک، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی در سی و سومین جشنواره امتنان کار و تلاش استان قزوین و مراسم تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی که در نیروگاه شهیدرجایی برگزار شد، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملا ثابت کرده‌ که نگاه ویژه‌ای به حوزه کارگری دارد و تصمیمات أخذ شده در حوزه کارگری با وجود تمام چالش‌ها، تحلیل‌ها و نقدها پیامدهای مثبت و زیادی به همراه داشته است.

او افزود: در بازدید از شرکت‌ها و کارخانجات استان قزوین به این نتیجه رسیده‌ایم که در حوزه دانش‌بنیان کارهای منحصر به فرد انجام شده، اما کمتر به آن‌ها پرداخته شده است.

کشاورز ترک ادامه داد: با توجه به اتفاقات خارجی و مسائل داخلی، اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها منافع بسیاری برای اقتصاد کشور به همراه دارد که در زمینه تنظیم کالاها در استان قزوین و اطلاع‌رسانی در حوزه یارانه‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است.

در ادامه مراسم هادی بهداد، مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تمرکز دین اسلام به ارزش ذاتی کار و نیاز مبرم کشور و اقتصاد به فرهنگ کار افزود: مقوله دانش بنیان فقط در حوزه اقتصاد و تولید و صنعت نمی گنجد و در حوزه اجتماعی هم باید دانش بنیان بود.

مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مطرح شدن نهضت ملی در راستای فرهنگ کار ادامه داد: با استفاده از ظرفیت حوزه‌های رسانه، دانشگاه، مکتوبات، فعالین و موثرترین در زمینه کار و تولید تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم جامعه کار و تولید را بشناسانیم تا ارزش کار در جامعه نهادینه شود و بر روی تببین مولفه های کار و ارزش آن در دین اقدام کنیم.

بهداد با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت اضافه کرد: اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها برای حل بسیاری از مشکلات انباشته شده اقتصادی است که مسئولان به طور جدی پیگیر و در تلاش هستند از عوارض اجرای این طرح بکاهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =