سایت رسا نوشت:

آیت الله عباس کعبی معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به وحدت اصولگرایان تصریح کرد: فرآیند انتخاباتی وحدت اصولگرایان با تشکیل کمیته هفت نفره داوری، نظارت و سیاستگذاری برای انتخابات نهم مجلس توسط اصولگرایان به خوبی به پیش می رود و به تدریج با معرفی نمایندگان اضلاع اصولگرایی، افق نوین تلاش اصولگرایان برای حضور تاثیرگذار در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاملا نمایان شده است.

وی تاکید کرد: فضاسازی رسانه ای برای ایجاد تفرقه میان اصولگرایان به نتیجه نخواهد رسید و اصولگرایان برای ارائه لیست واحد انتخاباتی به تصمیم خواهند رسید.

آیت الله کعبی گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای پیشبرد تفکر اصولگرایی در قالب بایدها و نبایدهای منشور اصولگرایی تلاش خواهد کرد و در صحنه سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره گیری نمی کند و تماشاچی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همواره در دفاع از اسلام و نظام و همچنین حضور در صحنه های سرنوشت ساز از جمله انتخابات، نقش هدایتی و ارشادی خود را ایفا کرده است و هرگز به مثابه یک حزب و جناح و گروه نیست، از اصولگرایان خواست در برابر فضای تفرقه هوشیار باشند و نسبت به آن، به موقع واکنش جدی نشان دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه ادعای کناره گیری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از فرآیند انتخاباتی اصولگرایان صحت ندارد، تصریح کرد: البته عنوان جامعتین با تدوین منشور اصولگرایان پایان یافته است و هر یک از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران بر اساس ضوابط و تصمیمات داخلی خود عمل می کنند.

معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: وحدت اصولگرایان و اجرایی نمودن منشور اصولگرایی که توسط جامعتین تدوین شده مورد تایید آیات محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مهدوی کنی، رییس جامعه روحانیت مبارز تهران و مورد قبول همه اضلاع اصولگرایی است و این حرکت وحدت بخش در قالب کمیته هفت نفره اصولگرایان تدوام خواهد یافت.

آیت الله کعبی ابراز داشت: البته حضور دو عضو از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در کمیته هفت نفره امری مسلم است، اما تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است و ان شاءالله با تشکیل نخستین جلسه کمیته هفت نفره اصولگرایان سیاست های انتخاباتی اصولگرایان و مواضع آنان توسط کمیته هفت نفره اعلام خواهد شد.

29302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =