۱ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
کدام بازیکنان سرخ‌پوش جدا خواهند شد؟

آینده ۱۳ بازیکن منچستریونایتد به دلایل مختلف مشخص نیست و شاید تابستان شاهد انقلاب در لیست شیاطین‌سرخ باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نشریه «منچستر اونینگ نیوز» خبر داد، ۶ ستاره تیم اصلی و ۷ بازیکن آینده‌دار در باشگاه منچستریونایتد آینده نامشخصی دارند.

پل پوگبا قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ بزرگ‌ترین ستاره‌ای است که منچستریونایتد را ترک خواهد کرد، چرا که ماه آینده قراردادش تمام خواهد شد. او احتمالاً به یکی از سه تیم پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس یا منچسترسیتی خواهد پیوست.

علاوه بر هافبک فرانسوی، نمانیا ماتیچ، جسی لینگارد، خوان ماتا و ادینسون کاوانی به همراه لی گرانت سنگربان ذخیره یونایتد بازیکن آزاد خواهند شد. کاوانی ۳۵ ساله در این بین بازیکن مهمی است که شاید راهی رئال‌سوسیداد شود. نمانیا ماتیچ هم در اینستاگرام اعلام کرد که اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

این نشریه همچنین گزارش داد، اوندری ماستنی، ریس دیواین، چارلی ولنز، کانر استنلی، دِمانی ملور، متئو مِخیا و دیلان لِویت بازیکنان آینده‌داری هستند که دیگر با آکادمی باشگاه قراردادی نخواهند داشت. آخرین بازیکنی که نام برده شده حتی در لیگ اروپا هم برای شیاطین‌سرخ به میدان رفته و به صورت قرضی در تیم دندی‌یونایتد عضویت داشت، ولی او هم ژوئن با پایان قراردادش جدا خواهد شد.

باید دید برنامه اریک تن‌هاخ برای این بازیکنان چیست و آیا با حضور در باشگاه منچستریونایتد تصمیم می‌گیرد برخی از این بازیکنان را حفظ کند؟

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =