بازگرداندن انگلیس به عصر حجر با یک موشک زیرکون روسیه

کارشناس اسرائیلی تلویزیون دولتی روسیه خواستار حمله موشکی به انگلیس و بازگرداندن این کشور به عصر حجر شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیلی میل، «یاکوف کدمی» دیپلمات سابق اسرائیلی متولد مسکو گفت با یک یا یک و نیم موشک زیرکون با سرعت 6670 مایل در ساعت و در عرض 10 دقیقه 50 الی 60 نیروگاه انگلیس از بی رفته و این جزیره به عصر حجر بازخواهد گشت.

قبلا الکسی ژوراولیوف{سیاستمدار} و دیمیتری کیسلیف، کارشناس تلویزیون از حمله به انگلیس با موشک Sarmat معروف به شیطات 2 حمایت کرده بودند اما کدمی تاکید کرد برای نابودی انگلیس به مافوق صوت Sarmat نیازی نیست،چراکه این موشک خیلی قوی و مخرب است و برای انگلیس همان موشک زیرکون کفایت می‌کند.

وی تاکید کرد موشک سرمات قابلیت حمل 12 کلاهک اتمی را دارد و این موشک برای انگلیس زیاد است ولی با یک یا یک و نیم پرتاب زیرکون انگلیس در خاموشی کامل فروخواهد رفت و به عصر حجر بازخواهد گشت.

این در حالی است که کدمی، پسر کوچکش را برای تحصیل به مدرسه بازرگانی لندن فرستاده است.

اظهارات وی در حالی بیان می‌شود که شب گذشته سرهنگ بازنشسته روس ارزیابی متفاوت و غیرمعمولی را از جنگ پوتین در اوکراین ارائه کرد و گفت شمشرهای اتمی، منهای تهدید ظاهری، مانند یک وسیله سرگرم کننده هستند.

میخائیل خدارنوک فرمانده سابق پدافند هوایی و فارغ التحصیل از مدارس نظامی شوروی، هشدار داد روسیه در انزوای کامل ژئوپلیتیکی است و به گفته وی هر چقدر هم از اعتراف متنفرند اما کل جهان با روسیه مخالف شده است.

وی تاکید کرد شمشیرهای هسته‌ای کمک چندانی به بازدارندگی دشمنان روسیه نمی‌کند و زمانی که تمام جهان در برابر کرملین ایستاده‌اند، این بمب‌ها اسباب بازی به نظر می‌رسند.

وی به اطرافیان توصیه کرد حس واقع‌گرایی خود را حفظ کرده و هشدار داد دیر یا زود تاریخ چنان ضربه‌ای می‌زند که پشیمان خواهیم شد.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1632145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع.ص IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    5 1
    چند روزی است که وزرای مغرور انگلیس خبیث لالمونی گرفته اند !!!! احتمالا بدلیل همین تهدیدات موشکی است . انگلیسی ها منافق هستند !!!
  • حسین IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    2 3
    همه دارند پوتین را بیشتر باد میکنند.تا نابودیش
  • FI ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 3
    کل دنیا مات و مبهوت شده از قدرت جنگی روسیه! ارتش روسیه کوهی بود که موش زایید.
  • نادعلی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    3 2
    به خدا سوگند باید ترسید از پوتین فردی است شجاع نترس وطن پرست ولی آمریکای بی شرف واروپای استعمارگر پا روی دم این پوتین گذاشته اند وکشور روسیه را تهدید میکنند ودلقک اوکراین را به بازی گرفته اند که چنین جنگی به وجود آمد آمریکای خونخوار در ویتنام کوبا نیکاراگئه شیلی عراق لیبی سوریه وکشور های آمریکای لاتین خون ها ریخت وهیچکس جلودارش نیست اما امروز دست خدا پوتین را فرستاده است تا توکل به خدا این استعمارگران را سر جایشان بشاند آمریکا واروپا را با بمب اتمی نابود کند وهر گز شکست را نمی‌تواند بپذیرد چیزی هم ندارد از دست بدهد حتی اگر کشورش همزمان با آمریکا واروپا نابود شود باید از پوتین ترسید دنیا را به آتش میکشد ونابود میکند همه چیز را شکست را هرگز نمی پذیرد
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    2 3
    روسیه درآستانه فروپاشی هست واینکه این وآن رانابودمیکندلافتی بیش نیست
  • امیر IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 4
    واقعا انگلیس یا هر کشور غربی دست رو دست نمیذاره که موشک هسته ای بهش بخوره
  • ایرانی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    5 2
    تمام فتنه ها ی دنیا زیر سر انگلیس ملعون هستش . خدا کنه روسیه با بمب اتم این کشور شیطان صفت رو از روی کره زمین محو کنه . انشاالله
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    2 0
    بی وجدانها فقط بفکر تخریب دنیان نه چیز دیگر مگه صلح و آرامش چه بدی داره که باید با موشک وانفجار مسایل را حل کرد
  • ادم IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 2
    طبیعی است اگر روسیه موفق شود ولی باید در نطر داشت خود خود روسیه در چنین جنگی به دوره ماقبل تاریخ بر می گردد
  • فرشته IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    2 1
    خب بزن ببینیم چی میشه
  • امین IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 1
    والا از اسم موشکه اثارش معلومه 😂😂