۱ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
۳ مجموعه تخصصی تعمیر ساید بای ساید

پرفروش ترین نوع یخچال، یخچال ساید بای ساید است که تقریبا در اکثر خانه ها مشاهده می‌شود.

هر قدر استفاده از یخچال سایدبای ساید بیشتر شود، قطعا اعلام خرابی نیز به طبع آن افزایش پیدا می‌کند و با توجه به این نکته که ساید بای ساید یک وسیله بسیار مهم در آشپزخانه است، باید در سپردن انجام تعمیرات آن به مجموعه موردنظر، نهایت دقت را به کار گرفت. با توجه به اهمیت این موضوع، قصد داریم به شما ۳ مجموعه تخصصی تعمیر ساید بای ساید را معرفی نماییم.

مزایای سپردن خدمات تعمیر ساید بای ساید به یک مجموعه تخصصی

به عنوان اولین و بزرگترین مزیت می‌توان به تعمیر دستگاه در محل اشاره کرد. به این معنی که بعد از تماس شما دیگر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه تا محل مجموعه نیست و تعمیرکاران معمولا اقدامات لازم در جهت برطرف نمودن مشکلات را در همان محل انجام می‌دهند.

دسترسی داشتن به قطعات یدکی و لوازم جانبی ساید بای ساید برندهای مختلف کار بسیار سختی است. علاوه بر آن تشخیص این موضوع که قطعه خریداری شده، اورجینال و اصل است، کار را سخت تر نیز می‌کند. مجموعه های متخصص و معتبر با در اختیار داشتن قطعات اورجینال و اصلی، کار را برای مشتریان خود آسانتر می‌کنند.

ارائه گارانتی، دیگر مزیت مهم این مجموعه ها است. ارائه گارانتی این امکان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که در صورت به وجود آمدن ایراداتی در دستگاه، بتوانند با این گارانتی بدون پرداخت هزینه اضافی، مشکل دستگاه را برطرف نمایند.

۳ مجموعه تخصصی تعمیر ساید بای ساید

۳ مجموعه تخصصی تعمیر ساید بای ساید

مجموعه باماتعمیرات

مجموعه باماتعمیرات، از بهترین و تخصصی ترین مجموعه های تعمیر لوازم خانگی، به طور ویژه یخچال فریزر و ساید بای ساید است. دسترسی این مجموعه به متخصصان اکثر برندها سبب شده است تا مشکلات به وجود آمده برای ساید بای ساید برندهای مختلف به صورت تخصصی بررسی و اقدامات لازم برای مرتفع نمودن آنها صورت گیرد.

تعمیرکاران باماتعمیرات در گام نخست به صورت کاملا تخصصی اقدام به عیب یابی دستگاه می‌کنند تا در همان محل بتوانند مشکل به وجود آمده را برطرف نمایند. کارشناسان مجموعه باماتعمیرات به دلیل تخصص بالاو تجربه فراوان خود، معمولا دست به تعمیر قطعات زده و در صورت برطرف نشدن مشکل قطعه با تعمیر، آنگاه قطعه را تعویض می‌کنند.

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند و هزینه های شما را کاهش دهند.

همانطور که در بخش مزایای سپردن خدمات تعمیر ساید بای ساید به مجموعه های متخصص توضیح داده شد، این مجموعه به قطعات اصلی یخچال های ساید بای ساید برندهای مختلف دسترسی داشته و در صورت نیاز، می‌تواند این قطعات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. کارشناسان باماتعمیرات در پایان مراحل انجام تعمیر دستگاه، یک ضمانت نامه ۳ ماهه به مشتریان ارائه می‌دهند تا درصورت بروز مشکل در قسمت تعمیر شده، مشتریان متحمل هزینه اضافی نشوند. نحوه ارتباط با متخصصان باماتعمیرات به صورت تلفنی یا ثبت سفارش به صورت آنلاین در وب سایت آنها است.

مجموعه Mrappliance

مجموعه Mr Appliance یکی دیگر از مجموعه های بسیار سرشناس در زمینه تعمیر لوازم خانگی محسوب می‌شود. این مجموعه تلاش کرده است متخصصان بسیاری را به خدمت بگیرد تا بتواند، به بهترین شکل تعمیر بسیاری از لوازم خانگی به طور ویژه یخچال ساید بای ساید را انجام دهد. البته تیم Mr Appliance علاوه بر تعمیر دستگاه هایی نظیر یخچال فریزر و ساید بای ساید، قادر است به صورت کاملا تخصصی ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، ماکروویو و یخساز را تعمیر نماید. یکی از ویژگی های مجموعه Mr Appliance، قابلیت ثبت سفارش به صورت آنلاین و تلفنی است.

همچنین مجموعه Mr Appliance، این قابلیت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که پیش از اقدام برای تعمیر لوازم خانگی خود، برآورد هزینه دقیق تعمیر دستگاه را در اختیار داشته باشند. این ویژگی مهم سبب شده است تا مشتریان از هزینه تعمیر دستگاه اطلاع داشته باشند. همچنین تمامی خدمات ارائه شده توسط مجموعه فوق با ضمانت یک ساله می‌باشد. در صورتی که برای تعمیر دستگاه، نیاز به تعویض قطعه می‌باشد، شما می‌توانید از قطعات کاملا اورجینالی که مجموعه Mr Appliance در اختیارتان قرار می‌دهد. استفاده نمایید.

۳ مجموعه تخصصی تعمیر ساید بای ساید

مجموعه Angi

آخرین مجموعه ای که به سراغ آن می‌رویم، مجموعه Angi است. این مجموعه بسیار بزرگ یک تفاوت عمده با دو مورد قبل دارد و آن هم این است که مجموعه Angi صرفاً یک مجموعه تعمیر لوازم خانگی نیست بلکه شما با یک مجموعه بزرگ با ارائه خدماتی نظیر برقکاری، نظافت منازل، باغبانی، لوله کشی، تعمیر خودرو و ... روبرو هستید.

اعتبار بسیار بالای مجموعه Angi باعث شده است که مشتریان فراوانی داشته باشند و افراد متخصص نیز علاقه مند به همکاری با این مجموعه باشند. به همین دلیل اگر لوازم خانگی شما به ویژه ساید بای سایدتان با مشکلی روبرو شد، مجموعه Angi را به عنوان یک گزینه بسیار مناسب به خاطر داشته باشید. تقریبا می‌توان گفت تعمیر لوازم خانگی تمامی برندها به دست تعمیرکاران Angi قابل انجام است و محدودیتی در این مورد وجود ندارد. در این مجموعه نیز مشتریان خدمات را با ضمانت در اختیار می‌گیرند تا خیالشان از این بابت راحت باشد.

۳ مجموعه معرفی شده در این مقاله، با توجه به ویژگی های منحصربفرد خود، توانسته اند به عنوان بهترین و تخصصی ترین مجموعه های تعمیر ساید بای ساید شناخته شوند. درصورتی که یخچال ساید بای ساید شما به تعمیر نیاز دارد، بهتر است به یکی از این مجموعه ها مراجعه نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1632687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =