۰ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
هیچ خبری از امباپه ندارم

سرمربی پی اس جی در نشست خبری امروز خود تاکید کرد که از تصمیم نهایی کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد یا رفتن به رئال بی اطلاع است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فردا شب ساعت ۲۳.۳۰ به وقت تهران، پی اس جی در پارک دو پرنس میزبان متز خواهد بود. قهرمانی پاریسی ها از هفته ها پیش مشخص شده و بازی جنبه تشریفاتی دارد. پیرامون باشگاه پی اس جی شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد کیلیان امباپه مطرح است؛ ضمن اینکه آینده مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پوچتینو در نشست خبری امروز خود در مورد امباپه گفت:« اطلاعی از تصمیم امباپه ندارم و این یک مساله شخصی است و باید دید بازیکن و باشگاه به توافق می رسند یا خیر. شایعات و اخبار زیادی در این زمینه منتشر می شود ولی من همیشه به امباپه احترام گذاشته ام. قرارداد او در پایان فصل تمام می شود و باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت. البته اطلاعاتی به من رسیده ولی فکر نمی کنم در این قضیه من کسی باشم که باید شفاف سازی کند.»

پوچتینو ادامه داد:« در یک سال گذشته شرایط متفاوتی را تجربه کرده ایم و به شخصه دوست دارم کیلیان، سال ها در پی اس جی بماند ولی نمی توانم دروغ بگویم چون دیروز با لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه در مورد مسائل مختلفی صحبت کردم اما مشخص نیست که تصمیم کیلیان چه خواهد بود. همچنین نمی دانم او چه زمانی خبر از تصمیمش خواهد داد. هیچ چیز نمی دانیم و منتظریم ببینیم چه خواهد کرد.»

آینده:« یک سال دیگر قرارداد دارم و نمی دانم چرا نباید سال بعد هم مربی پی اس جی باشم؟ هدف و اشتیاق باشگاه، فتح لیگ قهرمانان است و این به یک وسواس در باشگاه تبدیل شده است. دوست دارم پی اس جی را قهرمان چمپیونزلیگ کنم.»


بدترین خاطره فصل:« ۲۰-۲۵ دقیقه پایانی بازی برگشت با رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که اوضاع از کنترل خارج شد و نتوانستیم برتری را حفظ کنیم. شکست(۳-۱) از رئال، تبعات سختی به دنبال داشت ولی خوشبختانه با همت بازیکنان توانستیم قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم.»

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =