جذابیت پنهان کارت نارنجی اسنپ‌اکسپرس

اسنپ‌اکسپرس به عنوان یک سرویس آنلاین سفارش کالاهای سوپرمارکتی، از نوعی کارت تخفیف سازمانی رونمایی کرده که شرکت‌ها برای قدردانی از کارکنان و مشتریان خود می‌توانند آن را سفارش بدهند.

این کارت‌ها در رده‌های قیمتی متنوع و برای مناسبت‌های مختلف قابل طراحی هستند. به این ترتیب که صاحبان برندها و مدیران شرکت‌ها معادل ارزش ریالی مشخصی این کارت‌ها را شارژ می‌کنند و کارکنان‌شان می‌توانند با استفاده از آن روی پلتفرم اسنپ‌اکسپرس انواع محصولات سوپرمارکتی را سفارش بدهند. در عین حال امکان درج اسم افراد و لوگو و پیام‌های اختصاصی هم وجود دارد و کارت‌ها در بازه‌های زمانی مختلف قابل شارژ مجدد هستند.

اسنپ‌اکسپرس با بهره‌گیری از ناوگان اختصاصی خود در مدت 30 دقیقه کالاهای سوپرمارکتی را به دست مشتریان می‌رساند. برای این کار اسنپ اکسپرس از ظرفیت بیش از 2000 سوپرمارکت و فروشگاه زنجیره‌ای در حدود 80 شهر کشور استفاده می‌کند. ارائه این کارت هدیه یک روش مقرون به صرفه است که تاثیر مهمی در صرفه‌جویی در وقت کارکنان شرکت‌ها و جلوگیری از رفت‌وآمد غیرضروری‌شان در سطح شهر دارد. ضمن اینکه در ارتقای رضایت شغلی و کمک به بهبود معیشت کارکنان هم موثر است. یک روش دیگر هم البته استفاده کد تخفیف‌های اختصاصی اسنپ‌اکسپرس است. به این معنی که صاحبان کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند برای قدردانی از مشتریان و کاربران خود کد تخفیف‌های اختصاصی اسنپ‌اکسپرس هدیه بدهند. این کد تخفیف‌ها هم قابل ارائه روی کارت‌های سفارشی و نفیس است.

در نهایت اینکه اسنپ‌اکسپرس برای خریداران عمده تخفیف‌های ویژه‌ای هم در نظر گرفته. به عبارت دیگر بر اساس حجم خرید سالانه شرکت‌ها روی معادل ریالی‌ای که روی کارت شارژ می‌شود تخفیف‌های جداگانه‌ای اعمال می‌شود. تا الان بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها بزرگ از جمله بانک‌ها و اپراتورهای تلفن همراه از این خدمات اسنپ‌اکسپرس استفاده کردند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این خدمات اسنپ‌اکسپرس می‌توانید با ایمیل B2B@Snapp.Express در ارتباط باشید یا از طریق این لینک از مشاوران اسنپ‌اکسپرس کمک بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =