۸ نفر
۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
رنج قیمت رستوران های تهران چقدر است؟

این روزها رستوران رفتن به یکی از تفریحات بسیاری از مردم تبدیل شده است و با کاهش محدودیت‌های کرونایی و بازگشایی رستوران‌ها، بسیاری از افراد خصوصا جوان‌ها خواهان این هستند که ساعات خوشی را در کنار خانواده یا دوستان خود در یک رستوران بگذرانند.

با توجه به وضعیت اقتصادی مردم در این ایام، قیمت رستوران یکی از اولویت‌های اصلی افراد برای انتخاب یک رستوران در کنار کیفیت غذا و فضای آن است. شهر تهران نیز به عنوان پایتخت ایران رستوران‌های بسیاری را در خود جای داده که ما در این مطلب قصد داریم به معرفی رستوران های ارزان تهران در کنار رستوران های لوکس و شیک تهران بپردازیم تا شما بتوانید متناسب با بودجه‌ای که دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. پس لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

۱. رستوران فیلیپر

این رستوران که در محدوده‌ی بلوار کشاورز واقع شده است، یکی از رستوران‌های تهران است که انواع غذاهای خانگی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این رستوران از پرسنل مجرب بهره‌مند است و برای پخت غذا از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کند.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بیشتر غذاهای این رستوران، خانگی و بیرون‌بر است. رستوران فیلپیر غذاهای محلی و پرطرفدار ایرانی را بر اساس منطقه‌ی پخت آن‌ها نظیر تبریز، گیلان، مازندران و زنجان دسته‌بندی کرده و به مشتریان خود ارائه می‌کند. اگر گذرتان به این رستوران خورد، حتما کباب ترش، میزرا قاسمی، کوفته تبریزی و قیمه نثار آن را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که فضای این رستوران کمی کوچک است و مناسب برگزاری مهمانی‌های بزرگ نیست.

۲. کافه رستوران خندان

این کافه رستوران که در محدوده‌ی محله‌ی فردوس واقع شده، یکی دیگر از رستوران های تهران است که توانسته وعده‌های غذایی مختلف را با بهترین کیفیت برای مشتریان خود فراهم کند.

این کافه رستوران ۲۰ نفر ظرفیت داشته و امکاناتی نظیر اینترنت wifi و پخش موزیک را برای مشتریان خود فراهم کرده است. همچنین کافه رستوران خندان دارای جای پارک مناسب حوالی محل است.

دسر و نوشیدنی سرد و گرم, سالاد و پیش غذا جزء موارد منوی این رستوران است. این کافه رستوران در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ و در روز جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۲:۳۰ پذیرای مشتریان است. شما می‌توانید برای سفارش نوشیدنی از سایت تخفیفان از قیمت ۲۰.۵۰۰ هزار تومان به بالا اقدام کنید.

۳. رستوران و سفره‌خانه خوان کرم

در بین رستوران‌ها و سفره خانه‌های زیاد محدوده‌ی گلستان شهر تهران، رستوران خوان کرم یکی از بهترین گزینه‌هاست؛ چرا که هم از مواد اولیه تازه و خوشمزه و طبیعی استفاده می‌کند و هم محیط زیبا و جذابی دارد. علاوه بر این، رستوران خوان کرم در آخر هفته‌ها به صورت زنده برای مشتریان خود موسیقی اجرا می‌کند.

این رستوران که یکی از لوکس ترین رستوران‌های غرب تهران است، غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کرده است و سرو و پذیرایی غذا در این مجموعه توسط پرسنل مجرب و کارآزموده انجام می‌شود. رستوران خوان کرم ظرفیت با بیش از ۱۰۰ نفر میزبان شماست و مکانی ایده آل برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم ها است. سفارش از منوی باز غذاهای ایرانی تا ۴۰% تخفیف در رستوران خوان کرم به قیمت ۲۵.۵۰۰ هزار تومان در وبسایت تخفیفان موجود است.

۴. باغ رستوران گل یخ

رستوران گل یخ در یکی از خوش آب و هوا ترین و زیباترین مناطق تهران قرار گرفته تا لحظاتی دلپذیر را برای شما رقم بزند. این رستوران حدود ۲۰۰ نفر ظرفیت داشته و مکانی مناسب برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌هاست که باید با هماهنگی و رزرو قبلی صورت گیرد.

رنج قیمت رستوران های تهران چقدر است؟

باغ رستوران گل یخ با داشتن محیطی دنج و خانوادگی دارای متنوع‌ترین غذاهای دلچسب ایرانی است که همگی به صورت روزانه از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه می شوند. این رستوران امکان بازی کردن به صورت گروهی و خانوادگی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید پکیج غذایی دونفره با موسیقی زنده را از سایت تخفیفان با ۳۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۷۱.۸۱۰ هزار تومان تهیه کنید.

۵. کافه رستوران ماندی

کافه رستوران ماندی یکی دیگر از رستوران های تهران است که قیمت مناسبی دارد و در محدوده‌ی میدان ولیعصر تهران واقع شده است. این کافه رستوران شبیه کافه های پاریس به همراه محیطی آرام و دلنشین برای نوشیدن بهترین و باکیفیت ترین نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهایی با طعم های عالی و بی نظیر و هیجان انگیز در محیطی سراسر عشق و پر از صمیمیت است.

شما می‌توانید انواع قهوه، دمنوش، اسموتی، شیک، بستنی، کیک و شیرینی، پنینی، تست، نوشیدنی گرم و سرد، استیک، برگر، پاستا، ساندویچ گرم، سالاد و پیش غذا را با بهترین کیفیت و طعم از منوی این کافه رستوران سفارش دهید. برای مثال این کافه رستوران ماندی برگر را با تخیفیف ۱۴% به قیمت ۸۲ هزار تومان به کاربران تخفیفان ارائه می‌دهد.

۶. رستوران لبنانی طاووق

رستوران طاووق با محیطی دنج و آرام (تخت و صندلی) در منطقه‌ی ۶ تهران (رو به روی بوستان لاله) واقع شده است. وجود این رستوران در این محدوده باعث شده تا خانواده‌هایی که برای تفریح و گردش به بوستان بزرگ لاله مراجعه می‌کنند از جهت تأمین غذای باکیفیت، خیالی راحت داشته باشند.

این رستوران لبنانی انواع غذاهای لبنانی، ساندویچ، پیش غذا و نوشیدنی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این رستوران کوچک حدود ۱۸ نفر ظرفیت دارد و غذاهای خود را با با ادویه و سس‌های خاص لبنانی سرو می‌کند. زمان سرویس دهی رستوران طاروق همه روزه از ساعت ۱۳:۱۵ الی ۲۳:۳۰ است. شما می‌توانید غذاهای گریل این رستوران را با تخفیف ویژه از قیمت ۳۸.۲۵۰ هزار تومان از سایت تخفیفان تهیه کنید.

۷. رستوران و سفره خانه سنتی آفالینا

رستوران رو باز افالینا واقع در شیان با بهترین غذاهای ایرانی در دل کوه های شیان-لویزان واقع شده است و جزء رستوران‌های شیک و لوکس تهران محسوب می‌شود. آدرس دقیق این رستوران همت شرق، اتوبان امام علی شمالی، خروجی لویزان، ورودی پارک جنگل لویزان، مجاور هتل شیان است.

این رستوران با قرار گرفتن در دل جنگل‌های شیان، یک روز یا شب هیجان انگیز را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. رستوران آفالینا غذاهای ایرانی و فرنگی نظیر انواع پیتزا، کباب، خوراک، ماهی، چلو، سالاد، سوپ و سیب زمینی را در دو فضای باز و بسته به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید پیتزاهای مختلف را از حداقل قیمت ۶۰.۰۰۰ تا ۹۰.۰۰۰ تومان از این رستوران تهیه کنید.

۸. کافه رستوران تخت جمشید

این کافه رستوران که در محدوده‌ی کریمخان واقع شده، یکی دیگر از بهترین رستوران‌های لاکچری تهران با رنج قیمت مناسب است. این کافه رستوران در فضای بسته انواع غذای ایرانی، دسر و نوشیدنی سرد و گرم را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

رنج قیمت رستوران های تهران چقدر است؟

دمنوش، نوشیدنی گرم، صبحانه، چلو کباب، خوراک، چلو خورشت، ماهی، چلو، پرسی، ته چین و سیب زمینی موارد موجود در منوی این کافه رستوران است. شما می‌توانید چلو جوجه کباب را با تخفیف ویژه از سایت تخفیفان به قیمت ۵۱.۰۰۰ تومان تهیه کنید.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا هشت مورد از بهترین رستوران های تهران که در مناطق مختلف این شهر قرار داشتند را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای سفارش غذا از این رستوران‌ها به سایت تخفیفان مراجعه کرده و غذای مورد نظر خود را با تخفیف ویژه از این سایت سفارش دهید. برای انتخاب بهترین رستوران از خواندن نظرات کاربران در صفحه‌ی رستوران مربوطه غافل نشوید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =