10 رنگ که به جذاب تر شدن استایل تابستانی شما کمک می کند

چه شما به مد و لباس علاقه‌مند باشید و چه نباشید بهتر است اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید تا همیشه مرتب و شیک دیده شوید.

در تابستان همه صحبت ها درمورد سایه‌ها و نورهای زرد رنگ است. همانطور که می دانید یک فصل گرم در پیش داریم و بهتر است بدانیم که چه لباس‌هایی برای خود تهیه کنیم. اما شما نیاز به زمان کافی و اطلاعات مفید برای چیدن کمد تابستانی خود دارید. برای آموزش نکات تکمیلی در مورد رنگ و استایل تابستانی با ما همراه باشید.

تناژ زرد

اجازه دهید با رنگ‌های پرطرفدار تابستانی شروع کنیم. شما می‌توانید آن را تقریباً با هر چیز و هر استایلی ست کنید. یک کت زرد انتخاب جسورانه‌ای است. باید بتوانید به درستی آیتم‌های تکمیل کننده را در کنار هم قرار دهید و استایل خود را تکمیل کنید. آن را با بلوز و شلوار رسمی یا دامن ست کنید. با گوشواره‌های شیک و یک دستبند براق و کفش‌های پاشنه دار استایل خود را تکمیل کنید. اگر کت شما زرد رنگ است برای آیتم‌های دیگر رنگ‌هایی مانند آبی کاربنی یا مشکی را استفاده کنید. رنگ‌های سفید و ذغالی هم قابل استفاده هستند. اگر نمی‌خواهید یک کت زرد بخرید، کفش ورزشی یا اسپرت دخترانه زرد رنگ را جایگزین کنید. کتانی زرد شما را مرکز توجه می‌کند.

رنگ‌های ملایم

برای انتخاب رنگ و مدل با محدودیت روبرو نیستید. رنگ‌های ملایم هم مانند رنگ‌های درخشان، عالی هستند. سبز آبی‌های ملایم برای پارچه‌های حریر عالی هستند. یکی از استایل‌های پرطرفدار و جدید در میان جوانان استفاده از رنگ‌های کدر به همراه لباس‌های گشاد است. صورتی کمرنگ یا صورتی کثیف، یکی از این رنگ‌های پرطرفدار است. زرد لیمویی، سبزآبی ملایم، خاکستری و کرم پرکاربردترین‌ها هستند. جوانان و نوجوانان از شلوارهای گشاد و پارچه‌ای با تیشرت‌های جذب و کت یا پیراهن‌های هم رنگ استفاده می‌کنند.

استایل مونوکروم تابستانی

استایل مونوکروم یا تک رنگ پرطرفدار، زیبا و ساده است. در این استایل شما تزئینات گران قیمت و تجملات پر زرق و برق را نمی‌بینید. یک تناژ رنگ از تیره تا ملایم را خواهید دید که به درستی کنار هم قرار گرفته‌اند. رنگ‌های تابستانی مناسب برای این استایل محدود نیست و شما می‌توانید از سلیقه خود نیز کمک بگیرید. رنگ‌های پیشنهادی ما برای این استایل شامل کرم، نارنجی، صورتی پاستلی، صورتی ملایم، سبز ملایم، خاکستری و ترکیب آن با سفید است. برای لایه بندی لباس می‌توانید از چند آیتم سبک و خنک استفاده کنید. شما نیاز به شلوار پارچه‌ای، پیراهن، یک تاپ جذب و کتانی دارید. استفاده از شال یا کلاه به استایل خودتان بستگی دارد. حتی می‌توانید از کلاه‌های لبه دار استفاده کنید.

استفاده از رنگ آبی

متاسفانه ما رنگ‌های آبی را کمتر استفاده می‌کنیم. آنها عالی هستند اما باید به دقت استفاده شوند. یک جین آبی را به همراه جوراب زنانه شیشه ای و کوتاه بپوشید. جوراب‌های لانه زنبوری، خاص و متفاوت هستند. می‌توانید آنها را به همراه کفش‌های پاشنه دار و جلو باز امتحان کنید. برای بالاپوش از یک کت کوتاه آبی روشن کمک بگیرید و یک تاپ سفید بپوشید. حالا استایل شما برای رفتن به مهمانی و دورهمی‌ عالی است .

شلوارهای فاق بلند

این شلوارها بسیار شیک و معمولی به نظر می‌رسند. کمر شما را باریک نشان می‌دهند و قدتان را کشیده‌تر می‌کنند. رنگ مناسب برای این مدل‌ها ذغالی، مشکی و رنگ‌های روشنی مانند کرم و حتی سفید است. حالت اسپرت آن باعث می‌شود تا پوشیدن آن با کتانی ورزشی مناسب‌تر به نظر برسد. ونس‌های سفید و پرطرفدار با این استایل زیبا هستند. مدل‌های قد 90 از این شلوار نیز پرفروش هستند و به همراه مانتوهای عبایی بلند و حریر ست می‌شوند.

تاپ پپلوم

تاپ‌های پپلوم این روزها به شدت مد شده‌اند و معنای واقعی ظرافت یک استایل را بیان می‌کنند. این مدل در اصل یک تاپ است که در انتهای لباس، حالتی چین خورده و کلوش دارد. این حالت در آستین‌های لباس هم دیده می‌شود. این تاپها بسیار شیک هستند و در میان سبکهای محبوبی که این روزها توسط بسیاری از افراد مشهور و بلاگرهای مد پوشیده می‌شود قرار دارند. تاپ پیلوم در رنگ‌های مختلفی فروخته می‌شود. می‌توانید آن را برای جشن‌های شبانه و دورهمی‌ها بپوشید . دامن تنگ یا شلوار جذب با این مدل‌ها زیبا خواهند بود.

رنگ نیلی

این رنگ آرامش بخش برای تابستان عالی است. یک پیراهن ساحلی به رنگ آبی نیلی، بیشترین هماهنگی را با فضای دریا دارد. این رنگ که در میان رنگ‌های سرد قرار دارد توجه دیگران را به خود جلب می‌کند و باعث آرامش یافتن اعصاب چشم می‌شود. می‌توانید یک مانتو با این رنگ بخرید و صندل‌های تابستانی خود را با آن ست کنید. استفاده از رنگ زرد به همراه رنگ نیلی ترکیبی زیبا و چشم‌نواز خواهد شد.

استفاده از چند رنگ

پوشش‌های رنگارنگ گاهی بسیار چشم‌نواز هستند. انتخاب صحیح رنگ و به کار بردن چند رنگ در کنار هم شما را تبدیل به مرکز توجه خواهد کرد. یک پالت رنگی ترکیبی که می‌توانید در کنار هم استفاده کنید شامل رنگ‌های آبی روشن، زرد، سبز ملایم، صورتی ملایم و سفید است. شما به پیراهنی طرح‌دار با ترکیب رنگ‌های صورتی، سبز و سفید نیاز دارید. یک ترکیب زیبا. شلوار جین آبی و کفش پاشنه دار زرد این استایل را هرچه بیشتر خاص و جذاب خواهد کرد. کمی جسارت به خرج دهید و از رنگ‌های درخشان مانند زرد استفاده کنید.

تیشرت‌های چاپی

این تیشرت‌های نسبتا قدیمی هنوز هم پرطرفدار هستند. مدل‌های لانگ و بلند این تیشرت‌ها جایگزین مانتوهای تنگ شده است و اکثر نوجوانان چنین تیشرت‌هایی را می‌پسندند. شلوار گشاد یا شلوار بگ به همراه تیشرت چاپی استفاده می‌شود. رنگ‌های پاستلی انتخاب هوشمندانه‌ای برای پوشاندن سادگی این مدل‌ها است.

دامن

چندسالی است که پوشیدن دامن در میان مردم جا افتاده‌تر شده و ما می‌توانیم این مدل‌ها را برای استفاده روزمره بپوشیم. دامن‌های پیلی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای استفاده روزمره است. رنگ پیشنهادی برای دامن‌های تابستان، رنگ‌های روشن مانند کرم و رنگ‌های تیره مانند سورمه‌ای هستند اما شما می‌توانید صورتی پاستلی یا زرد و نارنجی را نیز امتحان کنید. فراموش نکنید قد دامن نباید چندان بلند باشد تا صندل‌های شما به خوبی خودنمایی کنند.

برای فصل بهار و تابستان استفاده از رنگ‌های مختلف را امتحان کنید و خود را محدود به رنگ‌های تیره نکنید. برای نوجوانان جدا شدن از رنگ‌های تیره کمی دشوار است. آنها به دنبال کسب هویت هستند و لباس‌های تیره این حس را القا می‌کند. استفاده از رنگ‌های روشن و درخشان جسورانه‌تر است، پس نترسید و رنگ‌های مختلف را امتحان کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =