اعتبارات بندر امیرآباد رشد 200 درصدی داشته است/ سرمایه گذاری در بندر افزایش یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امیرآباد، گفت: اعتبارات بندر امیرآباد رشد 200 درصدی داشته است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محمدعلی اصل سعیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۶۰ درصد شاغلین بندر از رسمی و شرکتی سهم بهشهر است.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال سخت بوده و نیازمند استراتژی و تدوین برنامه است، گفت: ساحل می‌تواند بهترین‌مرکز گردشگری باشد اما در این منطقه ساحل زیادی نداریم و با آنکه ایده برای اشتغال دارم اما علاقمندی وجود ندارد تا استقبال کند.

وی افزود: از زمان فعالیت من ۲۰۰ درصد جذب اعتبارات بندر امیرآباد رشد یافته است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: بندرامیرآباد قدرت جذب بالای سرمایه گذاری دارد و مرکز تجارت شمال کشور خواهد شد که کمک به بندر کمک به مملکت است.

وی گفت: ساخت کارخانجات تولید آرد، تصفیه روغن، خوراک دام، ورک شاپ دریایی وغیره از طرح‌های در دست اقدام بوده که با ۸ هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حال انجام است است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد افزود: در مجموع ۴۰ پروژه بخش خصوصی در حال بهره برداری و در حال ساخت در بندر امیرآباد با سرمایه گذاری ۱۸ هزار و ۴۵۴ میلیارد ریالی وجود دارد.

وی گفت: ۵۷۳ هزار و ۲۴۳ تن عملیات تخلیه و بارگیری انجام شد که رشد ۴ درصدی در سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =