۴ نفر
۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
برندهای تلویزیون هوشمند

با عرضه اولین تلویزیون های هوشمند، شرکت های بسیاری وارد این حوزه شدند و بعد از آزمون و خطاهای مکرر، بالاخره موفق به تولید انبوه این محصولات شدند.

در این مقاله، بهترین برندهای تلویزیون هوشمند را معرفی می کنیم. پس اگر قصد خرید اسمارت تی وی را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید. سامسونگ، ال جی و سونی، در حال حاضر جزء بهترین تولید کنندگان تلویزیون هوشمند هستند که سیستم عامل های متفاوتی را برای این دستگاه ها در نظر گرفته اند. اما بهترین برندهای تلویزیون هوشمند محدود به این سه شرکت نبوده و فهرست گسترده تری را شامل می شوند که در ادامه، آنها را با قابلیت های هر برند، مفصل تر معرفی می کنیم.

تلویزیون هوشمند سامسونگ

بدون هیچ گونه تردیدی می توان سامسونگ را یکی از بزرگ ترین و بهترین تولید کنندگان تلویزیون هوشمند به شمار آورد. این شرکت در بازار اسمارت فون ها بسیار موفق عمل کرده و تولیدات با کیفیتی داشته و دارد. تلویزیون های این برند و به ویژه اسمارت تی وی ها محبوبیت بالایی در بین کاربران دارند و رقبایی جدی برای دیگر برندها هستند. این شرکت با ساخت نمایشگرهای AMOLED و QLED محبوبیت بیشتری کسب کرد و توانست تحولی در بازار ایجاد کند. پنل VA در کنار فناوری جدید سامسونگ به نام کوانتوم دات، کنتراست و رنگ تصاویر را طبیعی تر و با دامنه ای گسترده تر نمایش می دهد. به عنوان یکی از بهترین برندهای تلویزیون هوشمند، سامسونگ سلیقه گیمرها را نیز در نظر گرفته و با تولید نمایشگرهایQLED با رفرش ریت 120 هرتز و HDMI 2.1، تجربه ای بی نظیر در اجرای بازی ها رقم زده است. البته باید به این نکته هم توجه داشت که در صورت آسیب دیدگی این پنل ها تعمیر آنها در مرکز تعمیر تلویزیون Samsung هم دشوارتر شده و نیاز به مهارت بیشتری دارد.

تلویزیون هوشمند ال جی

در ادامه معرفی بهترین برندهای تلویزیون هوشمند، به شرکت محبوب ال جی می رسیم. بین طرفداران LG و سامسونگ، بحث زیادی در مورد این که کدام شرکت تلویزیون های بهتری تولید کرده است وجود دارد. اما اگر بی طرف باشیم و تنها مسائل فنی را در نظر بگیریم، باید به پیروزی ال جی اعتراف کنیم. این کمپانی بود که برای اولین بار، نمایشگر های اولد OLED را تولید کرد تا انقلاب بزرگی در صنعت تصویرسازی ایجاد شود. اسمارت تی وی های ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل اختصاصی webOS قابلیت های متنوع و جذابی را در اختیار کاربران می گذارند تا از وب گردی، کار با اپ ها و بازی های متنوع و ... نهایت لذت را ببرند. نظر کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی در تهران هم این است که ساختار تلویزیون های هوشمند این برند و کیفیت قطعات و متریال به کار رفته در آنها موجب افزایش طول عمر و ماندگاری این دستگاه ها شده است.

تلویزیون هوشمند سونی

نمی توان در مورد بهترین برندهای تلویزیون سونی صحبت کرد و حرفی از سونی نزد. سونی جزء پیشگامان عرصه صدا و تصویر است و روند مثبتش را در تلویزیون های هوشمند هم ادامه داده است. کیفیت تصویر در تلویزیون های sony بسیار بالا است و حتی از ال جی و سامسونگ هم پیشی گرفته است و این نکته را تکنسین های نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی هم تایید می کنند. پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، به کاربران اسمارت تی وی سونی امکان دسترسی به گوگل پلی و اپ های بی شمار آن را می دهد. از طرفی تصویر تلویزیون های سونی بسیار سریع و بدون تاخیر نمایش داده می شود که ویژگی محبوب گیمرها است. البته این نکته را هم نباید نادیده گرفت که در سونی در مقایسه با برندهای دیگر، قیمت بالاتری برای تلویزیون هایش در نظر گرفته است.

تلویزیون هوشمند سونی

تلویزیون ایکس ویژن

نام ایکس ویژن را هم باید به فهرست بهترین برندهای تلویزیون هوشمند اضافه کرد. این برند، قبلا تلویزیون های ال جی را مونتاژ می کرد و به مرور از این شرکت جدا شد. اگرچه نمی توان انتظار کیفیت و آپشن های ویژه تلویزیون های ال جی، سامسونگ و سونی را از این برند داشت؛ اما ایکس ویژن قطعا می تواند کاربران عادی را به خوبی راضی کند. بیشتر اسمارت تی وی های ایکس ویژن از اندروید پشتیبانی می کنند و می توان با آنها اپلیکیشن ها و بازی های متنوع و جذابی را دانلود و اجرا کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =