سوم خرداد، یک گفتمان ارزشمند در تاریخ بشریت است

استاندار قزوین گفت: سوم خرداد، یک روز پرپیام و یک گفتمان ارزشمند در تاریخ بشریت و ایران سربلند است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین روز سه‌شنبه در صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین اظهارکرد: فتح خرمشهر یک پیام بزرگ به تاریخ داشت و آن‌هم این بود که اگر اداره ایران به دست مردم ایران بیفتد یک وجب هم از خاک کشور کم نمی‌شود.

اعلایی افزود: در تاریخ ایران روزهای ناگوار و سخت کم نداشته‌ایم، روزهایی که در دوره‌های مختلف بنا به دلایل متعدد بخش‌هایی از جغرافیای ایران جدا شد ولی پیام آزادسازی خرمشهر این بود که این اتفاق هیچ‌گاه در انقلاب اسلامی تکرار نمی‌شود و غیور زنان و مردان ایرانی اجازه هیچ‌گونه تجاوز به این خاک و میهن را نمی‌دهند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: دنیا بداند که اگر در آن دوران خرمشهر غصب شده توسط دشمن از چنگ دشمن خارج شد امروز که ایران در اوج توان و اقتدار است، هر خواب سوئی که برای این کشور ببیند باطل و محکوم به شکست است.

استاندار قزوین ادادمه داد: اینکه دشمن بیست‌وسه سال بعد از شهید صیاد شیرازی که مدافع نامی مرزهای جغرافیایی کشور بود، دست به ترور شهید صیاد خدایی می‌زند که مدافع مرزهای اعتقادی و فرا جغرافیایی ماست، نشان از اوج پیشرفت ما در این سال‌ها و عمق استیصال دشمن است.

اعلایی خاطر نشان کرد: امروز پیکر پاک شهید صیاد خدایی تشییع می‌شود و قطعا جوانان ما در این مراسم این پیام را که فرموده چند سال قبل رهبر معظم انقلاب است به دشمن مخابره می‌کنند که ملت ما عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =