سوم خرداد؛ سالروز فتح خرمشهر و یادآور رشادت‌های دلیرمردان بی‌ادعا است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: سوم خردادماه؛ سالروز فتح خرمشهر و یادآور رشادت‌های دلیرمردان بی‌ادعا است که این روز مبارک و خاطره‌انگیز تا ابد در تاریخ و در دل‌ها می‌ماند.

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین از قزوین؛ ابوالحسن کبیری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با صدور پیامی فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.

متن پیام تبریک سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین به شرح ذیل است:

«خرمشهر را خدا آزاد کرد» این جمله‌ای است که تا ابد بر پیشانی خرمشهر جاودانه خواهد ماند، زیرا فتح خرمشهر نصرت الهی بود که با وعده خداوندی "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" به تحقق پیوست تا همه عالمیان بر این حقیقت الهی واقف گردند.

آری خونین‌شهر، زخمی بود بر دل همه‌ مردم ایران، مظلومیتی بود بر رنج‌ها و مصائب مردمانی که با کمترین امکانات نظامی و دفاعی، اما با ایمان و اراده راسخ سی‌وچهار روز از حیثیت و تمامیت این سرزمین جانانه دفاع کردند، درحالی‌که دشمن سرمستِ از این تهاجم وحشیانه، خیالی باطل در سر می‌پروراند و در سودای اشغال دیگر مناطق سرزمین ایران اسلامی بود، اما غافل از صبح پیروزی و وعده الهی.

رزمندگان سپاه و ارتش اسلام، همان‌ها که چون عارفان شب و شیران روز، در عملیات پیروزمند بیت‌المقدس بر دشمن تا به دندان مسلح خروشیدند و آن‌چنان ضرب شستی بر این خصم زبون وارد کردند که اصحاب و اذناب آنان بر خود لرزیدند و همگان اعتراف کردند که این عملیات فتح‌الفتوحی بود که نه‌ فقط فتح سرزمین، بلکه فتح عزت، هویت و تاریخ این کشور بود تا برای همیشه آفتاب اقتدار ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان بدرخشد.

درود و تحیات فراوان بر فاتحان دیروز خرمشهر و شهیدان سرافرازش همچون جهان‌آرا و دیگر هم‌رزمانش، آنان رفتند تا خرمشهر بماند و گواهی باشد بر همه‌ رشادت‌ها و پایمردی‌های مردان غیور و شیر زنان این سرزمین.

این‌جانب فرارسیدن سوم خرداد، سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دلاورمردان هشت‌سال دفاع مقدس و مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان قزوین تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم با تاسی از روحیه جهادی آن مقطع بزرگ و دوران‌ساز، در سایه‌سار وحدت، همدلی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) شاهد اعتلا، شکوفایی و توسعه روزافزون کشورمان و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی باشیم؛ ان‌شاء‌الله.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =