سومین روز آواربرداری از متروپل آبادان/۱۶ نفر کشته شدند/ احتمال زنده بودن افراد داخل زیر زمین وجود دارد

سومین روز آوار برداری از ساختمان فروریخته متروپل آبادان در حالی انجام می‌شود که امیدها به زنده پیدا کردن افراد در زیر زمین ساختمان بیشتر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبؤانلاین از آبادان ، سومین روز آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل آبادان در حالی آغاز شده است که هنوز احتمال ریزش سازه کناری آن وجود دارد و به همین علت کار به کندی پیش می‌رود.

روز گذشته بخشی از سازه باقی مانده فروریخت و سه امدادگر مجروح شدند.

احتمال زنده بودن افراد محبوس در زیر زمین

در حالیکه بیش از ۴۰ ساعت از وقوع حادثه می‌گذرد، ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته یکی از کارگران ساختمان زنده از میان آوار خارج شد و این موضوع امیدها را برای نجات افراد داخل طبقات منفی و زیر زمین ساختمان افزایش داده است.

در حال حاضر آوار برداری در سمت زیر زمین با سرعت بیشتری ادامه دارد تا اگر کسی هنوز زنده است، زودتر از مرگ نجات یابد.

کافی شاپ، آزمایشگاه و زیر زمین آخرین نقاطی که افراد داخلش گرفتار بودند

در حالی که اجساد پدر و دو فرزندش که در زیر برج آبمیوه فروشی داشتند پیدا شده است، هنوز هیچ دسترسی به افراد حاضر در کافی شاپ، آزمایشگاه و زیر زمین وجود ندارد و گفته می‌شود تعداد زیادی از افراد در داخل آزمایشگاه حضور داشته اند.

همچنین گزارش هایی از وجود یک زوج و یکی از بستگان درجه یک آنها که صاحب یک یک کافی شاپ در طبقه همکف بوده اند به خبرگزاری خبرآنلاین گزارش شده اما هنوز از سرنوشت انها اطلاعی در دسترس نیست.

دو پیکر دیگر امروز کشف شد

در حالی که تا شب گذشته ۱۴ پیکر از زیر آوار خارج شده بود، ساعتی قبل دو پیکر دیگر از سوی آتش نشانان از زیر آوار خارج شد تا تعداد تلفات این حادثه به ۱۶ نفر افزایش یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =