انتخاب یراق مناسب چه تاثیری در کیفیت کابینت دارد؟

یراق آلات که عموما شامل دستگیره، ریل کشو، انواع لولا و قفل کمد و کابینت و ... می‌شوند، کمک می‌کنند تا مصنوعات تولید شده ی چوبی و ام دی اف به راحتی باز و بسته شده و کار با آن‌ها ساده‌تر شود.

در انواع محصولات تولید شده چوبی و ام دی اف، مدل‌های مختلفی از یراق (چفت کننده‌ها) مورد استفاده قرار می‌گیرد. کینگ اسلاید یکی از برندهای معروف در حوزه تولید این محصولات است و ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی این برند به موضوع کیفیت تولیدات این دسته از محصولات پرداخته و درباره اهمیت آن با شما صحبت کنیم. چنانچه در زمینه تولید مصنوعات چوبی فعالیت می‌کنید، می‌توانید خرید انواع یراق‌آلات را از فروشگاه اینترنتی تاپ یراق که در انتها به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت، انجام دهید.

یراق به چه محصولی گفته می‌شود؟

بی‌شک در مورد برخی از اصناف، استفاده از محصولاتی با عنوان یراق و ابزارآلات را شنیده‌اید. اگر کمی به اطراف خود دقت کنید و در دستگاه‌ها، سازه‌های چوبی و پلاستیکی و حتی البسه، دقیق شوید می‌بینید که یراق در انواع گوناگون، تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است که شاید تا امروز توجه چندانی به آن نمی‌کردید. به زبانی ساده یراق به ابزار و محصولی گفته می‌شود که کار با محصول تولید شده را ساده‌تر کرده و یا زیبایی بیشتری به آن بخشیده است. البته نکته‌ای که بیان کردیم بیشتر در مورد خریداران این دسته از کالاها صدق می‌کند وگرنه بیشتر سازندگان مصنوعات گوناگون از انواع این چفت کننده‌ها استفاده می‌کنند و آن‌ها را می‌شناسند.

اگر بخواهیم انواع یراق‌آلات را مورد بررسی قرار دهیم می‌توان گفت این محصولات در حوزه‌های زیر کاربرد دارند.

در ساخت ساختمان:

این دسته از یراق‌آلات در نصب در و پنجره، شیرآلات، تجهیزات روشنایی، تجهیزات برقی و ... کاربرد دارند.

در صنعت برق:

از جمله یراق و ابزارآلات مختلف در این صنعت می‌توان به رابط چشمی، کلویس، کلمپ، گیرنده چشمی و مادگی چشمی و ... اشاره کرد.

در حوزه نصب درب و پنجره:

یراق‌آلات این صنف شامل انواع دستگیره، قفل و مغزی، انواع شب‌ بند و آرام بند می‌شود.

در تولید مصنوعات چوبی:

یراق‌هایی که برای این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرد اغلب شامل انواع لولا، اتصالات، جک تخت، ریل کشو، تجهیزات مربوط به روشنایی، رگال کمد دیواری و سایر اکسسوری‌های دیگر می‌شود.

در حوزه ساخت کابینت:

دستگیره‌های گوناگون، انواع لولا، ریل کشو و کمد و همچنین پایه کابینت از جمله چفت کننده‌های مورد استفاده در این صنف به شمار می‌آید.

ما در ادامه این مطلب بیشتر سعی داریم درباره یراق‌آلاتی که در ساخت و تولید کابینت و کشوهای آن مورد استفاده قرار می‌گیرد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

انتخاب یراق مناسب چه تاثیری در کیفیت کابینت دارد؟

کیفیت یراق‌آلات ضامن استحکام و زیبایی کابینت

هنگامی که کار ساخت کابینت آشپزخانه خود را به صنعتگران این حوزه می‌سپارید، توجه شما بیشتر جلب انتخاب نوع چوب و ام دی اف و همچنین رنگ و کیفیت آن می‌شود در حالی که بخش دیگر که به استفاده راحت و استحکام بیشتر کابینت‌ها می‌شود و اصلی‌تر است به احتمال زیاد از نظر شما دور می‌ماند. انتخاب یراق با کیفیت برای کابینت مانند انتخاب مواد غذایی با کیفیت برای پخت یک غذای خوشمزه است. هنگامی که چاشنی‌ها و موادی که استفاده می‌کنید، بی‌کیفیت و نامرغوب باشد، غذا کیفیت دلخواه را پیدا نخواهد کرد. در مورد ساخت کابینت هم همین امر وجود دارد.

البته برخی از یراق‌آلاتی که در ساخت کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرند در ظاهر دیده می‌شوند و سبب زیباتر شدن کار می‌شوند، اما مابقی که شامل پیچ و مهره و میخ و ریل کشو و کابینت می‌شوند از دید شما مخفی هستند. چنانچه سازنده از یراق نامرغوب استفاده نماید، حتی اگر کابینت‌ها ظاهر زیبایی هم داشته باشند، عمر و دوام بالایی نخواهند داشت و این احتمال وجود دارد که چنانچه کشوها سنگین شوند، ریل‌ها خم شده و مانع از باز و بسته شدن آسان و آرام کشوها شوند. زیرا یک ریل کشو باکیفیت که در ساخت کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد، کمک می‌کند کشو بسیار راحت و روان بیرون آمده و با کوچک‌ترین ضربه نیز بسته شود، که این قابلیت از جمله مهم‌ترین چفت کننده‌ها در این حوزه به شمار می‌آید.

انواع یراق‌آلات کابینت را از چه برندی خریداری کنیم؟

در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده بسیاری در دنیا وجود دارند که انواع یراق‌آلات مورد نیاز در ساخت کابینت را تولید می‌کنند. کینگ اسلاید king slide یکی از این برندها به شمار می‌آید که در کشور تایوان تولید می‌شود. بنیانگذار شرکت کینگ اسلاید فردی به نام سی.ت. لین، است که به همراه تیم حرفه‌ای خود در یک بازه زمانی 30 ساله در تلاش بوده تا با ارائه طرح‌های ارگونومیک، ایمن و راحت، علاوه بر برآورده کردن نیاز مشتری گامی بلندتر نیز در جهت افزایش کیفیت زندگی مردم بردارد. زیرا تیم کینگ اسلاید بر این باور است که رضایت مشتری سبب می‎‌شود تا این برند تلاش خود را برای نوآوری‌های بیشتر و کیفیت روزافزون محصولات خود بیشتر نماید. بنیانگذار King Slide، رنگ قرمز را برای لوگوی محصولات خود انتخاب کرد تا به این نحو بتواند نشان دهنده تداوم و اشتیاق King Slide برای تولید محصولات هنرمندانه خود و همچنین جلب مشتری باشد.

انتخاب یراق مناسب چه تاثیری در کیفیت کابینت دارد؟

به عنوان مثال در خصوص یکی از محصولات این برند مانند ریل کشو می‌توان گفت نصب آن‌ها بسیار ساده است؛ با قرار دادن ریل داخل کشو و نصب بخش دیگر روی پانل جلویی می‌توانید کشو را داخل کابین قرار دهید. برای برداشتن کشو نیز با فشردن قفل ریل که در قسمت جلویی قرار دارد می‌توان به آزاد شدن آن کمک کرده و کشو را خارج نمایید.

از انواع یراق آلات و ریل های تولیدی شرکت کینگ اسلاید می توان به ریل سیملید باکس سه حالته، ریل سیملید باکس آرام بند، ریل مخفی، ریل ساچمه ای، ریل های مگنتی و دوحالته و همچنین لولای دوحالته آرام بند اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی تاپ یراق

همان طور که پیشتر اشاره کردیم علاوه بر جنسی که جهت تولید انواع کابینت و کشو مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از انواع یراق با کیفیت نیز سهم به سزایی در طول عمر این مصنوعات چوبی خواهد داشت. فروشگاه تاپ یراق با تجربه‌ای دیرینه در حوزه فروش انواع یراق‌آلات کابینت از جمله ریل، لولا، دستگیره، پایه و انواع جک کابینت، جک آرام بند و ... فعالیت دارد که این محصولات را از بهترین برندهای داخلی و خارجی در تنوع بالا در اختیار مشتریان قرار داده است. همچنین لازم به ذکر است تاپ یراق نماینده انحصاری کینگ اسلاید در ایران است.

برای دیدن انواع محصولات پیشنهاد می‌کنیم سری به وب سایت این مجموعه به آدرس topyaragh.com بزنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =