فریت بار؛ ارسال بار با هواپیما به چه صورت انجام می شود؟

در لغت به فریت بار حمل بار نیز گفته می شود. در اصطلاح به فریت بار ارسال بار هوایی به کشورهای خارجی نیز می گویند.

فریت بار با در نظر گرفتن نوع، میزان و مقصد آن می تواند به شکل های مختلفی انجام گیرد، اما در فریت بار آن چه که دارای اهمیت بیشتری است، قیمت مقرون به صرفه ای است که در مقایسه با اضافه بار مسافربری دارد. در ادامه این مقاله می خواهیم درباره تفاوت های آن ها توضیحات بیشتری ارائه دهیم.

شرکت خدمات بار هوایی پادمیرا راه کارگو پیشرو در حمل و نقل هوایی با ارائه بهترین خدمات فریت بار و مشاوره در زمینه ارسال بار مسافری توانسته است بیش از ۴ دهه مشتریان خود را راضی نگهدارد . برای اینکه با خدمات پادمیرا راه بیشتر آشنا شوید می توانید از طریق زیر تماس بگیرید:

آدرس : تهران، سهروردی شمالی، خیابان میرزایی زینالی غربی، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱

تلفن: ۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸

موبایل: ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

آدرس وب سایت: https://padmiracargo.com/

فریت بار مسافری بهترین راه حل برای ارسال بار مهاجران و دانشجویان

می توان به طور خلاصه مطرح نمود که فریت بار و یا فریت بار مسافربری در مورد کسانی مناسب است که تصمیم به مهاجرت و یا سفر و یا ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند. به خاطر این که مسافران با هواپیما، اغلب دغدغه این را دارند که مقدار مجاز بار هوایی را حمل کنند و وجود قیمت های بسیار زیاد اضافه بار مسافربری، باعث مانع شدن آن ها از همراه بردن مایحتاج خود می شود.

نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که مهاجران و دانشجویان خارج از کشور می توانند از طریق فریت بار تمام لوازم منزل و لوازم شخصی خود را به کشور مورد نظر خود فریت و یا ارسال نمایند. فریت بار شامل انواع کالاها و لوازم بوده و در مقایسه با روش های دیگر ارسال کالا هزینه بسیار پایین تری دارد و همچنین در حجم ها و وزن های مختلفی می تواند انجام گیرد.

فریت بار بهترین جایگزین برای اضافه بار مسافربری

می توان گفت که فریت بار می تواند بهترین جایگزین برای اضافه بار مسافربری باشد، زیرا در فریت بار شما مجاز خواهید بود هر میزان بار شخصی و غیرتجاری را با صرف مبلغ خیلی پایین نسبت به اضافه بار حمل نمایید. البته با این شرط که بار شما از کالاهای غیر مجاز تعریف شده در فریت بار نباشد. از مزیت هایی که فریت بار دارد این است که در فریت بار شما می توانید تمام وسایل مجاز را پیش و یا پس از پرواز خود به مقصدتان در هر گوشه از جهان، به صورت غیر همراه منتقل نمایید و زمانی که به مقصد رسیدید، در محل گمرک فرودگاه به ترخیص نمودن محموله خود پرداخته و آن ها را تحویل بگیرید.

فریت بار به چه کشورهایی انجام می شود؟

می توانید محموله ها و لوازم خود را به هر شهری که در جهان وجود دارد و فرودگاه دارد، به صورت هوایی انتقال دهید و یا فریت کنید. به علاوه ما می توانیم ترتیبی را به وجود بیاوریم که در صورت وجود نداشتن فرودگاه در شهر مقصد مورد نظر، بار شما از نزدیک ترین فرودگاه تا مقصد شما، به شکل زمینی حمل شود. امروزه خدمات لجستیکی با پیشرفت های بسیار گسترده ای این زمینه را برای ما فراهم کرده است تا بتوانیم محموله ها را به صورت ترکیبی و به صورت های هوایی و دریایی و زمینی، به هر نقطه از جهان ارسال نماییم.

فریت بار را می توان در مورد تمامی کشورهای دنیا انجام داد. کشورهایی مانند: آمریکا، استرالیا، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه، سوئد، نروژ، ترکیه، امارات، فنلاند، کویت، قطر، عمان و ...

فریت بار؛ ارسال بار با هواپیما به چه صورت انجام می شود؟

راهنمای فریت بار از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی

در صورتی که راهنمای فریت بار را کاملا مطالعه نمایید، می توانید به راحتی با مراحل ارسال لوازم منزل خود به خارج از کشور آشنایی کامل پیدا کنید. ذکر این نکته ضروری است که می توان با تماس گرفتن با شرکت مورد نظر، از تیم تخصصی که شرکت دارد کمک گرفت که می توانند تمامی مراحل فریت بار را برای شما انجام دهند. آن ها می توانند تمامی مراحل فریت بار را به غیر از مرحله ای که در آن حضور شما برای احراز هویت لازم است را بر عهده گرفته و به نحو احسن انجام دهند.

فرق پست و کوریر در مقایسه با فریت بار چیست؟

در صورتی که شما بخواهید پاکت و یا نمونه های بسیار کم وزن را به مقاصد مختلف دنیا ارسال نمایید، می توانید با در نظر گرفتن گرفتاری های مختلف در مورد کارهای مربوط به گمرک در مبدا، مبلغ مربوط به بارنامه جهت حمل هوایی و ترخیص این اوراق و یا نمونه ها، متوجه شوید که فریت بار به صرفه نبوده و جایگزین این سرویس به منظور ارسال اوراق و نمونه های کوچک با در نظر گرفتن راحتی و سهولت حمل این نوع از کالا پست و کوریر است. ولی در صورتی که بار شما سنگین تر از وزن اوراق و نمونه های کوچک باشد، دیگر استفاده از پست و شرکت های کوریر برای در مورد این وزن ها به صرفه نخواهد بود و می توان فریت بار را که هوایی است، در مورد وزن های ۴۵ گرم به بالا در سراسر دنیا به صورت ارزان و قابل دسترس جایگزین نمود.

فرق پرداخت جریمه اضافه بار در پای کانتر پرواز، با فریت بار چیست؟

همان گونه که اطلاع دارید، در هنگام مسافرت، مسافران هوایی با محدودیت های وزن بار از طرف شرکت های هواپیمایی مواجه هستند و معمولا شرکت های هواپیمایی برای اضافه باری که همراه مسافران است مبالغ فراوانی را به عنوان جریمه در نظر می گیرند. می توان با جایگزین نمودن فریت بار، جریمه اضافی بار مسافران را برای حمل خرده بار و اضافه بار محدود نمود. مسافر می تواند قبل از پرواز به ترمینال بار فرودگاه مورد نظر خود مراجعه نموده و مبلغ کمتر از یک سوم جریمه های اضافی بار را به مقصد دلخواه خود فریت نماید.

برنامه فریت بار

همانند خدمات دیگر، برای برنامه فریت بار نیز یک برنامه صادر می گردد که در واقع حاوی اطلاعات مسافر است. مثلا شماره های تماس مسافر و یا آدرس و ... در اصل یک کد ۱۱ رقمی دارد و ۳ رقم سمت چپ آن نشان دهنده کد آن شرکت هواپیمایی است. به عنوان مثال کد هواپیمایی لوفت هانزا ۲۲۰ است و بر روی برچسب چسبانده می شود. این برچسب های بار می توانند به راحتی نوع بار، مبدا و مقصد و همچنین تعداد بسته ها را به نمایش بگذارند که این مورد باعث می شود که بارها به راحتی شناسایی شوند و در هنگام پرواز برای حمل و نقل آن ها هیچ مشکلی به وجود نیاید.

مزایای استفاده از فریت بار

کم بودن هزینه فریت بار

در صورتی که شما دارای اضافه بار باشید، باید در زمان پرواز به ازای هر کیلو ۲۰ یورو جریمه شوید تا بتوانید بار خود را توسط هواپیما حمل نمایید. در حالی که با فریت بار شما فقط با پرداخت مبلغ ۴ دلار به ازای هر کیلو از بار خود می توانید آن را به هر مقصدی که بخواهید ارسال نمایید. بنابراین کم بودن هزینه فریت بار به نسبت جریمه اضافه بار، می تواند از مزیت های اصلی استفاده از فریت اضافه بار مسافری باشد.

اطمینان از سلامت بار

از مزیت های دیگری که فریت بار دارد این است که شما می تواند در مورد سلامت بار خود به اطمینان برسید، زیرا شیوه ای که فریت بار در بسته بندی بار، لیبل زنی دقیق و بارگیری بارها به کار می برد می تواند این اطمینان را به شما بدهد که بار شما سالم و بدون آسیب و در زمان تعیین شده توسط خود شما در مقصد به دستتان خواهد رسید.

استفاده از خطوط هوایی دلخواه

از مهم ترین مزایای که می توان برای فریت بار اشاره نمود این است که لزومی ندارد فریت بار به وسیله خطوط هوایی انجام گیرد که خود شما نیز از آن استفاده می کنید. برای مثال می توان گفت ممکن است شما بلیط خود را به مقصد فرانکفورت از خطوط هوایی لوفت هانزا تهیه کرده باشید، ولی شرکت فریت بار، بار شما را با خطوط هوایی ایران فریت نماید. بنابراین در هزینه فریت بار شما صرفه جویی به عمل خواهد آمد.

راه های ارتباطی:

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، خیابان میرزایی زینالی غربی، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱

تلفن: ۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸

موبایل: ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

آدرس وب سایت : https://padmiracargo.co

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =