تجهیز شبکه برق لرستان به کلیدهای اتوماتیک قطع و وصل

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان گفت : شبکه توزیع برق لرستان به کلیدهای اتوماتیک قطع و وصل (ریکلوزر) تجهیز می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهران امیری گفت : میانگین خاموشی هر مشترک در شبانه روز از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۳۹۹ رشد صعودی داشته به گونه ای که این شاخص در سال ۱۳۹۹ به میزان 5.34دقیقه بود که با اقدامات خوب معاونت بهره برداری و مدیریت های توزیع برق تابعه درسال ۱۴۰۰ روند رشد صعودی متوقف و روند کاهشی آغاز شده است.

وی بیان کرد: این شاخص درسال ۱۴۰۰ به 3.56 دقیقه در شبانه روز کاهش یافته که نسبت به عملکرد سال ۱۳۹۹ بمیزان ۳۳درصد بهبود عملکرد را نشان می دهد و همچنان این عملکرد در مقایسه با سایر شرکت های توزیع برق عدد بالای است.

وی افزود : در شرکت توزیع برق استان لرستان ۲۳۷ فیدر عمومی وجود دارد که تنها ۱۹ ریکلوزر (تجهیز قطع و وصل اتوماتیک ) بر روی آنها نصب شده و این در حالی است که شبکه توزیع بایستی دارای حداقل ۱۵۰ دستگاه از این کلیدها باشد.

مهران امیری ادامه داد: بمنظور تامین کسری تجهیز مذکور در فاز اول در سال ۱۴۰۱،مناقصه خرید ۵۰ دستگاه از این کلیدها در دستورکار شرکت قرار گرفته و امیدواریم تا پایان سال حداقل ۱۰۰ دستگاه ریکلوزر در شبکه توزیع برق نصب شود.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان مزایای مهم کلید ریکلوزر را قابلیت فرمان قطع و وصل از راه دور ، شناسایی خطای شبکه و قطع برق و وصل اتوماتیک برق بعد از زمان کوتاه و کاهش تعداد خطاهای گذرای شبکه برشمرد.

امیری افزود: میانگین خاموشی هر مشترک در شبانه روز از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۳۹۹ رشد صعودی داشته به گونه ای که این شاخص در سال ۱۳۹۹ به میزان 5.34دقیقه بود که با اقدامات خوب معاونت بهره برداری و مدیریت های توزیع برق تابعه درسال ۱۴۰۰ روند رشد صعودی متوقف و روند کاهشی آغاز شده است.

وی بیان کرد: این شاخص درسال ۱۴۰۰ به 3.56 دقیقه در شبانه روز کاهش یافته که نسبت به عملکرد سال ۱۳۹۹ بمیزان ۳۳درصد بهبود عملکرد را نشان می دهد و همچنان این عملکرد در مقایسه با سایر شرکت های توزیع برق عدد بالای است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1635112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =