بهره برداری از بزرگترین طرح برق رسانی در دورترین نقطه چهارمحال وبختیاری

بزرگترین طرح برق رسانی روستایی در دورترین نقطه استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، شهرک رهبری لبد بازفت که از سال 84 تا کنون از طریق دیزل ژنراتور بصورت جزیره ای برق دار بود با صرف 200 میلیارد ریال اعتبار به شبکه سراسری برق متصل شد.

مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در آیین بهره برداری از این پروژه که با حضور استاندار ودیگر مسئولین محلی برگزار شد، گفت : طرح اتصال شبکه برق شهرک رهبری لبد به شبکه سراسری برق از سال 99 در دستور کار قرار گرفت و با احداث 30 کیلومتر شبکه فشار متوسط ، 3 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 100 کیلوولت آمپر و نصب 21 چراغ روشنایی معابر به بهره برداری رسیدو مردم این منطقه از نعمت برق پایدار ومطمئن بهره مند شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برق رسانی به شهرک رهبری لبد از سال 84 تا قبل از اجرای این پروژه از طریق دیزل ژنراتور وبصورت جزیره ای انجام می شد، گفت: برق رسانی به روستاهای در امتداد این شهرک نیز در دستور کار شرکت برق استان قرار خواهد گرفت.

غلامعلی حیدری استاندار چهار محال وبختیاری در آیین افتتاح این پروژه گفت : بهره برداری از این طرح برق رسانی که نتیجه زحمات مسئولین شرکت توزیع برق بوده در رفاه عمومی مردم منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است: اتصال شبکه برق منطقه صعب العبور شهرک رهبری لبد بازفت به شبکه سراسری،بزرگترین طرح برق رسانی در دور ترین نقطه استان بوده و تاکنون 751 روستا از نعمت برق در استان چهارمحال وبختیاری برخوردار هستند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1635598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =