ثبت 115 میلیون تردد در جاده های مازندران

رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از ثبت بیش از 115 میلیون تردد در طول 2 ماهه سال جاری درسطح محورهای استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محسن هاشمی اظهار داشت: برابرآماربدست آمده از106سامانه تردد شماری منصوب درمحورهای استان مازندران طی دو ماه سال جاری بیش از 115 میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 23 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: همچنین تردد در محورهای مواصلاتی استان با استانهای مجاور در دو ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 62 درصد افزایش داشته و به بیش از 10 میلیون 642 هزار تردد رسیده است.
وی دلیل افزایش ترددهای بین شهری در دو ماه سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال قبل را کاهش شیوع بیماری کرونا و به تبع آن کاهش محدودیت های سفر و افزایش سفرهای نوروزی و کاری عنوان کرد.
رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: طی دو ماه سال جاری به طور متوسط در هر ساعت بیش از 6 هزار و 32 وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 9 درصد افزایش یافته است.
گفتنی است پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات 17 الی 18 بوده است
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1635836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =