قلیچدار اوغلو: اردوغان در حال خارج کردن پول برای فرار از ترکیه است

کمال قلیچداراوغلو، رهبر اپوزیسیون ترکیه مدعی شد که اردوغان و دو فرزندش در انتقال مبالغ هنگفتی به ایالات متحده از طریق بنیادها برای آماده سازی برای فرار از ترکیه در صورت از دست دادن قدرت در انتخابات آینده دست داشته اند.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از مدیا نیوز، رهبر اپوزیسیون اصلی حزب جمهوری خواه خلق (CHP) در ترکیه گفت که رجب طیب اردوغان، از طریق دو بنیاد برای پروژه های ساخت یک مرکز تجاری غول پیکر در منهتن، شهر نیویورک، وجوهی را به ایالات متحده منتقل کرده است.

قلیچداراوغلو گفت که انتقال وجه و سرمایه گذاری در ایالات متحده نشان دهنده آمادگی اردوغان برای فرار از ترکیه در صورت از دست دادن قدرت در انتخابات عمومی آینده در ژوئن ۲۰۲۳ است.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1636186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    15 2
    متاسفانه همه افراد غیر صالح چه غیر صالح به فکر خود هستند و سهم خود از انقلاب فرانسه و روسیه و غیره را میخواهند
  • بابائی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    37 26
    اردوغان: اجازه ورود کشورهای «حامی تروریسم» را به ناتو نمی‌دهیم و این در حالی است که اردوغان جنایتکار بارها در رسانه های اعتراف کرده است که ناتو تسلیحات داعش را تامین می کند. ناتو جنایتکار بیش از 20 سال است که به همراه آمریکا از تروریسم در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آقای اردوغان! دوستان ناتو حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند. قلیچدار اوغلو هم بارها در رسانه های ترکیه اعلام کرده است که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور از تروریست ها در سوریه حمایت می کند.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    40 30
    قلیجداراوغلو نوکر و دست به فرملن امریکا و اوروپاست.
  • GB ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    49 27
    الان عوامل میت و موساد و ماست مالهای ترکیه و آذربایجان میان میگن ترکیه در قله اقتصاد دنیاست و ارتش دوم ناتو و هرگز اینجوری نمیشه..خخ
  • ابوالفضل IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    35 27
    طیب اردوغان صددرصد می داند که در انتخابات بیروز نمیشه و عقلایی فکر کرده که برود امریکا...