۲ نفر
۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
آبی و قرمز ندارد؛این پیشکسوتان حرمت دارند

برای بازی امشب استقلال تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه پست درهای بسته ماندند.

کاری به حراست وزارت ورزش،فدراسیون فوتبال و ...نداریم.فیلمی که از پشت در ماندن پیشکسوتان استقلال پشت درهای بسته آزادی منتشر شد تلخ بود.این نه برای اولین بار در فوتبال ایران بوده و با این شرایط نه برای آخرین بار خواهد بود.

یکی از بچه ها می گفت:«مگر می شود کسی رضا حسن زاده،حسن اشجاری،علی چینی،بابازاده و محمد نوری را نشناسد؟»گفتم بله می شود.خیلی از سربازهایی که در ورزشگاه آزادی خدمت می کنند جوان های 18 -19 ساله هستند که ممکن است اصلا فوتبالی هم نباشند.خیلی از آنها از دور افتاده ترین نقاط ایران به تهران سرباز شده اند و فقط یک دستور را اجرا می کنند"هیچ کسی را به داخل راه ندهید!" این را بگذاریم کنار.سوال اینجاست که چرا هیچ وقت جلوی این اتفاق در فوتبال ایران گرفته نمی شود؟ چرا هیچ باشگاهی به فکر این نیست که در هر مسابقه ای اگر هماهنگی های لازم را انجام نمی دهد،حداقل چند بلیت را در اختیار پیشکسوتان قرار دهد تا آنها بتوانند بدون هیچ مشکلی،بدون هیچ توهینی و بدون هیچ بی احترامی به ورشگاه بروند و بازی تیم مورد علاقه شان را تماشا کنند.

به قول فوتبالی ها روزگاری اسم خیلی از نفراتی که در بالا نام شان برده شد را تریلی نمی کشید اما حالا از دیدن بازی تیم شان محروم هستند.البته فتاحی می گفت که بلیت های جایگاه ویژه دست او بوده و قرار گذاشته بودند تا همگی با هم وارد ورزشگاه شوند که در لحظه ورود این اجازه را به آنها نداده اند! آقای فتاحی شما دیگر چرا برادر؟شما که خودت سال ها مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر بوده ای و با شرایط آشنا هستی،باید احتمال هر چیزی را می دادید.همیشه یک توجیهی این وسط ها وجود دارد و آنچه به آن اهمیتی داده نمی شود شان انسانی هایی است که زمانی یک ورزشگاه کامل به احترام شان می ایستادند و تشویق شان می کردند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1636534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =