تمایل برزیل برای خرید تراکتور از ایران/ قیمت و کیفیت محصولات ایرانی رقابتی است

سفیر برزیل در ایران با اظهار تمایل نسبت به خرید تراکتورهای تولید ایران در تبریز گفت: قیمت و کیفت تراکتورهای گروه صنعتی تراکتورسازی در بازارهای برزیل کاملا رقابتی است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، "لودمار گونسالوس د آگیارنتو" در بازدید از تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: مخالف هر گونه تحریم و تنش هستیم و امیدوار است بزودی تحریمهای اعمال شده بر علیه ایران لغو شود و شاهد توسعه روابط ایران و برزیل باشیم.

وی افزود: برزیل علی رغم این تحریمها و برخلاف خیلی از کشورها، تمایل برای گسترش روابط با ایران دارد و ایران نیز از تحریمها به نفع خود و با توسعه خودکفایی بهره مند شده است.

سفیر برزیل با اشاره به مراودات اقتصادی کشور متبوعش با ایران اضافه کرد: بخش کشاورزی حجم بالایی از این مراودات را به خود اختصاص داده که برزیل توسعه این روابط به حوزه پتروشیمی، نانو تکنولوژی و صنعت را به جد دنبال می کند.

آگیارنتو شناخت دو کشور از ظرفیتها و توانمندیهای یکدیگر را ناچیز دانست و گفت: توانمندیهایی و ظرفیتهای مجموعه تراکتورسازی در برزیل اصلا شناخته شده نیست و اگر برزیلی ها از این قابلیتها آگاهی داشته باشند مطمئنا خواهان استفاده از تولیدات آن خواهند بود.

سفیر برزیل در ایران، قیمت و کیفت تراکتورهای گروه صنعتی تراکتورسازی را کاملا رقابتی در بازارهای برزیل اعلام و اظهار داشت: کشاورزان برزیلی حتما از حضور تراکتورهای ایرانی استقبال خواهند کرد.

وی شرکت در نمایشگاههای را به عنوان گام نخست برای شروع حضور تراکتور در برزیل پیشنهاد داد و تاکید کرد: مجموعه های صنعتی ایران بخصوص تراکتورسازی با پشت سر گذاشتن تحریم ها و رسیدن به خود کفایی پله های ترقی را بخوبی طی کرده اند.

تمایل برزیل برای خرید تراکتور از ایران/ قیمت و کیفیت محصولات ایرانی رقابتی است

مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در این دیدار از پیشینه درخشان این گروه در عرصه های جهانی گفت و افزود: صفر تا 100 مراحل تولید یک محصول کامل تراکتور در زیر مجموعه های این کارخانه انجام می شود بطوری که قراضه های آهن وارد تراکتورسازی شده و با طی مراحل ذوب، ریخته گری، ، قالب سازی، ماشین سازی، کابین سازی و ... نهایتا محصول تراکتور از آن خارج می شود.

مصطفی وحیدزاده کیفیت و قیمت تولیدات تراکتورسازی را قابل رقابت با بسیاری از شرکتهای جهانی اعلام و تاکید کرد: صادرات به 15 کشور دنیا و حضور تولیدات ریخته گری تراکتورسازی در قلب اروپا از جمله آلمان، ایتالیا و ... دلیلی بر این ادعا است.

وی از برنامه ریزی برای تولید 35 هزار دستگاه امسال در کنار چشم انداز صادراتی 3 هزار دستگاهی به 25 کشور دنیا را در راستای استفاده از ظرفیتهای بالقوه تراکتورسازی ایران دانست.

در پایان این نشست دو طرف بر گسترش مراودات دو جانبه کشور و بخصوص تراکتورسازی ایران تاکید کردند و به این نتیجه مشترک رسیدند که اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهند و توجهی به وجود تحریمها نداشته باشند تا به محض لغو تحریمها آمادگی برای انجام تبادلات و رسیدن زودتر از موعد به اهداف پیش بینی شده و مورد نیاز امکان پذیر باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1636663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =