این انتقاد که گروه 8+7 از تمام ظرفیت‌های اصولگرایی استفاده نمی​کند، سبب شده که از هم اکنون برخی گروه ها از احتمال ارائه لیست انتخاباتی مجزا سخن بگویند.

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: دایره اصول گرایی نباید محدود و تبدیل به نقطه کوچک شود بلکه باید از تمام ظرفیتهای اصولگرایی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه محسن رضایی اصراری برای حضور در این کمیته ندارند اما شاید نماینده ای از سوی وی نیز به گروه معرفی شود ، به ایلنا گفت: بر این عقیده هستیم که فرستادن نمایندگان اشخاصی چون لاریجانی ، رضایی ، قالیباف و ناطق نوری در گروه 8+7 معنی ندارد بلکه خود اشخاص هستند که باید در این گروه حاضر باشند و مسائل را حل و فصل کنند.

وی مهم ترین دغدغه جبهه را وحدت اصولگرایان و گسترده‌تر کردن این وحدت دانست و گفت: برای انتقال این دغدغه ها آقای رضایی جلسه ای را با آقای مهدوی کنی داشته‌اند و به بیان مسائل پرداخته‌اند. برای ارائه لیست مشترک با گروه 8+7 رایزنی های لازم را انجام می دهیم اما اگر در ارتباط با شاخص‌ها به توافق نرسیدیم لیست جداگانه‌ای ارائه خواهیم کرد.

حسن بیادی دیگرعضو جامعه ایستادگی ایران اسلامی نیز با اشاره به اینکه جبهه ایستادگی خارج از مواضع اصولگرایی نیست، به ایلنا گفت: تلاش شده در این جبهه از تفکرات و رهنمودهای سرمایه های انقلاب که همان اندیشه های امام و رهبری است استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه گروه 8+7 تنها برای سیاستهای انتخاباتی تشکیل شده است، گفت: تشکیل جبهه ایستادگی با عضویت 8 گروه در راستای وحدت اصولگرایان است تا جوانب وحدت اصولگرایی را در خارج خطوط انتخابات پیگیری کند.

بیادی با اشاره به اینکه مباحثی چون انتخابات فرعی هستند و اولویت حفظ ارزشهای انقلابی است، گفت: به دلیل اینکه گروه8+7 تمام اضلاع و گروه‌های اصولگرایی را تحت پوشش ندارد و از تمام ظرفیتهای اصولگرایی استفاده نمی کند جبهه ایستادگی ایران اسلامی تشکیل شد.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =