انتقاد تند رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به فیلم «عنکبوت مقدس» : باید در کشور عزای عمومی اعلام می‌شد

تسنیم نوشت: آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اهانت صورت گرفته به ساحت قدسی امام رئوف، امام رضا علیه السلام در یک فیلم موهن گفت: جا داشت به دلیل این اهانت در کشور عزای عمومی اعلام می‌شد.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، اظهار داشت: تزریق امید به جامعه از جمله وظایف طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه است.

وی افزود: ما باید به مردم امید بدهیم چرا که ملت با امید و انگیزه در جهت آرمان‌های خود حرکت می‌کند، انقلاب اسلامی بر اساس فطرت‌های پاک انسانی بنیان گذاشته شده و اصول انقلاب ما برگرفته از قرآن و دارای مبانی محکم، استوار و سازگار با فطرت انسانی است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره) و حادثه ریزش ساختمان در آبادان، به اهانت صورت گرفته به ساحت قدسی امام رئوف، امام رضا علیه السلام در یک فیلم موهن اشاره کرد و گفت: جا داشت به دلیل این اهانت در کشور عزای عمومی اعلام می‌شد.

انتقاد تند رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به فیلم «عنکبوت مقدس» : باید در کشور عزای عمومی اعلام می‌شد

بیشتر بخوانید :

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از مسئولین می‌خواهیم جلوی تکرار چنین مسائلی را بگیرند چرا که عاملان این اقدامات بدنبال عقده‌گشایی نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه قم با بیان اینکه نظام اسلامی همواره با پشتیبانی آحاد مردم همراه بوده ادامه داد: در طول حیات انقلاب اسلامی ما با مخالفت‌ها و چالش‌های زیادی مواجه بوده‌ایم، اما مردم با همراهی خود همواره پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.

آیت الله حسینی بوشهری به همه گیری و استقبال پرشور از سرود "سلام فرمانده" در هفته‌های گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: این سرود نهال‌های انقلاب اسلامی را به صحنه آورده است.

231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =