۴ نفر
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
بهت استقلالی‌ها با رفتن مجیدی؛ این خوشی باید بمیره!

فرهاد مجیدی سرانجام از استقلال جدا شد.

حتی فرهاد مجیدی هم می خواهد برود. برانکو تا قبل از آمدن به پرسپولیس و آن رنسانس تاریخی،پیشنهاد خوبی از خاورمیانه میانه نداشت.نه تنها برانکو که می‌شود گفت همه خارجی ها، ایران را پل ورود به بازار پر سود حاشیه جنوبی خلیج فارس می دانند و می بینند.

اما حالا فرهاد مجیدی نفر جدید این سیاهه قطور بی پایان است.خوشی به هوادار استقلال نیامده انگار. بدون شک رفتن مجیدی و پین و آمدن جانشینش ( چه نکونام باشد چه گزینه خارجی ) تبعاتی دارد.

پرسپولیس یکبار این وضعیت را تجربه کرد و بسیار خوش شانس بود کالدرون بعد از یک شروع ضعیف کار را خوب جمع کرد و بهتر از او، یحیی توانست پروژه را هدایت کند. اما میراث مجیدی شباهت چندانی به برانکو ندارد. برانکو ۴ فصل تیمش را هدایت کرد و در این فصول امضایش را پای کار گذاشت.

اما مجیدی و پین تنها یکسال کار کردند و حتما ۲ فصل دیگر باید می ماندند تا دی آن ای خود را در نقشه ژنتیکی تیم بگذارند. نه اینکه رفتن کادر فنی پایان کار برای استقلال باشد اما باید پذیرفت ماندن آنها با هر متر و معیاری به نفع ابی ها بود.

نوع فوتبال استقلال، اولویت دادن به امور تدافعی، بازی پر فشار از نوک هرم‌ و خطاهای زیاد برای از کار انداختن مهندسی تیم حریف و سپس ضد حملات برق اسا و استفاده از سرعت و هوش یامگا، از اولولیت های فنی این استقلال بود.

شاید نکونام نزدیک ترین گزینه داخلی به ادامه این روند باشد اما قطعا او متد خاص خویشتن را دارد. اگر هم گزینه خارجی بیاید که کلا ساختار تغییر می کند.

پس هوادار استقلال باید نگران باشد. او حق دارد بترسد و از مدیریت بخواهد، برای ماندن کادر فنی تلاش کند چون هنوز ۲ فصل از قراردادشان مانده.اما پایان کار در صورت قطعی بودن پیشنهاد اماراتی به مجیدی مشخص است.

کاش فضایی مهیا شود و پولی در این فوتبال باشد که شاهد این رفتن های پر تعداد نباشیم. روزی که برانکو رفت، خاطرتان است؟ یا شبی که استرا رفت و دیگر باز نگشت؟

فرقی نمی کند قرمز باشید یا آطبی؛ این ویروس منحوس رفتن به یک شکل ساختار خوب سابق را ویران میکند. از فردا عده ای ،قصه‌سازی می کنند که وزارت ورزش، عامدانه ترمز استقلال را کشید. اگر پرسپولیس فصل بعد قهرمان شد که عملا حمید می‌شود پدر قرمزها.

اینها آدرس غلط است؛ سرنخ را در رفتن ها و گریختن ها جستجو کنید.

۲۵۷ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    10 12
    استقلال باید حتما اگر بخوات فصل بعد هم مدعی قهرمانی باشد بخوات جام بگیره دو راه بیشتر نداره یکی اگر بتونند آقا فرهاد برگردونند که هیچ ولی اگر نتونستند فقط برای جایگزین مربی خارجی باید بیارند که بتونه در کوتاهترین زمان نتیجه بگیره حالا گزینه های خارجی میتونه کی‌روش باشه یا استرا یا پین یا شفر
  • بی نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    برانکو‌۴ سال توسط وزیر وکیل تطمیع شداما استرا به ۴ ماه نرسید مقایسه نکنید لطفا
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      26 15
      برانکو ۱ سال پول نگرفت و حرفی نزد نه مثل استرا که دو ماهه قهر کرد و رفت.مقابسه تو نکن
    • بی نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      9 9
      برانکو یکسال پول نگرفت؟ برانکو پاداش ایناش جنع شده بود پ بخشی از بدهی سال قبلش. دروغ نگید
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    178 5
    اینا باین کاراشون فقط می خوان استقلالو بدبخت کنن
  • داود US ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    آقای طاهرخانی پرسپولیسی، تو متن رنگی بودنت داد میزنه.
  • حمید IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    گنده کاری هاش چند سال دیگه با اعتراف بعضی ها معلوم میشه
  • شیخی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    چقدر زود فروخت . البته شاید پیش خودش گفته با وجود بابا حمید و میرشاد دیگه نیازی بهش نیست !!!
  • رمضون IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    16 4
    بوی دلار میاد استقلال یک نردبون بود و هوادار یک سیاهی لشکر استقلال و هوادار کیلو چند