امباپه از ۷ سالگی رویای حضور در رئال‌مادرید را داشت

پرستار دوران کودکی کیلیان امباپه در مورد رویای این بازیکن برای حضور در رئال مادرید صحبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیکولا و بئاتریس ریکاردی در باندی در نزدیکی پاریس زندگی می‌کردند و امباپه در سن و سال پایین قبل از شروع فوتبالش بیشتر دوران کودکی‌اش را با این زوج گذراند. خانواده ریکاردی از طرفداران بزرگ میلان هستند و در همان زمان نگهداری ستاره فرانسوی پیراهن روسونری را با نام روبینیو به امباپه دادند. آنها همچنین در مورد فوتبال ایتالیا برای کیلیان امباپه توضیح دادند. این اطلاعات در حالی فاش شده که کیلیان امباپه نیز چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد در صورت بازی در ایتالیا فقط برای میلان به میدان خواهد رفت.

نیکولا ریکاردی با یادآوری رابطه آنها با امباپه، درباره شوخی های این بازیکن درباره میلان و رویاهایش برای بازی در رئال مادرید اظهار نظر کرده است. او گفت: "وقتی میلان شکست می خورد او ما را مسخره می‌کرد، همانطور که در زمان شکست رئال ما این کار را با او انجام می‌دادیم. او همیشه می‌گفت که برای رئال مادرید و تیم ملی فرانسه بازی خواهد کرد.

امباپه از ۷ سالگی رویای حضور در رئال‌مادرید را داشت

از طرف دیگر، کیلیان همیشه رویاهای خود را با جاه طلبی دنبال کرده است. او همه آنها را درک می کند. اگرچه او به رئال نه گفت، اما در فوتبال همه چیز سریع پیش می رود و در چند سال آینده ممکن است واقعاً به بت برنابئو تبدیل شود. ما به راه او و به این واقعیت که او هرگز فروتنی خود را از دست نداده افتخار می‌کنیم. کیلیان حتی با چیزهای کوچک هم خوشحال است. ما به او پیراهن میلان را دادیم اما کیلیان از هفت سالگی دائم می‌گفت که روزی برای رئال مادرید بازی خواهد کرد."

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =