۱۰ وسیله تفریحی در استان مجوز استاندارد گرفتند

مدیرکل استاندارد لرستان از صدور مجوز استاندارد برای ۱۰ وسیله تفریحی در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مرضیه قنبریان گفت: در راستای نظارت بر استانداردسازی تجهیزات تفریحی مستقر در مراکز تفریحی اعم از شهربازی، پارک و زمین بازی، برای ۷ وسیله ترامپولین، سازه بادی، سرسره فلزی، کشتی، چرخ و فلک، گردونه، و یوروبانجی مستقر در شهربازی ولایت شهرستان پلدختر، مجوز استاندارد یک ساله صادر شد.
وی افزود: هم چنین صدور سه مجوز استاندارد برای وسایل بازی ترامپولین در پارک شهید بهشتی بروجرد، کشتی در بوستان نماز بروجرد، و ترامپولین در شهربازی الیگودرز انجام گرفت.
مدیرکل استاندارد استان بیان کرد: انجام بازرسی های ادواری و مراقبتی توسط شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده، در طول مدت اعتبار یک ساله مجوز، الزامی است و علاوه بر آن بهره بردار یا مالک باید اقدامات لازم را در خصوص تمدید مجوز انجام دهد.
وی اظهار کرد: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی، در پرتال سازمان ملی استاندارد ایران، نسبت به ثبت مشخصات تجهیزات بازی اقدام نمایند تا پس از انجام بازرسی توسط شرکت های بازرسی همکار و رفع نواقص احتمالی، مجوز استاندارد را دریافت کنند تا ایمنی و سلامت استفاده کنندگان، به ویژه کودکان تامین شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =