استان قزوین در حوزه خدمات درمانی شرایط خوبی ندارد

استاندار قزوین گفت: استان قزوین در حوزه خدمات درمانی و زیرساخت‌های گردشگری از میانگین کشوری عقب‌ است و اصلا از شرایط خوبی برخوردار نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در بازدید از محل ساخت بیمارستان خصوصی هزار تختخوابی و هتل پنج ستاره قزوین گفت: استان قزوین در حوزه خدمات درمانی و زیرساخت‌های گردشگری از میانگین کشوری عقب‌ است و اصلا از شرایط خوبی برخوردار نیست.

او تأکید کرد: استان مهیای حمایت از سرمایه‌گذاران است و گسترش سرمایه‌گذاری را نجات‌بخش این روزهای اقتصاد کشور می‌دانیم.

اعلایی گفت: بر اساس قانون و مبتنی بر واقعیت‌های درآمدی دولت، راه ارتقای کمیت‌وکیفیت خدمات درمانی به مردم، زمینه‌سازی برای خرید خدمات درمانی با کیفیت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی توسط دولت است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: در سال‌های اخیر متأسفانه نرخ استهلاک سرمایه در کشور از نرخ تشکیل سرمایه پیشی گرفته و این به این معناست که ما با انبوهی از دارایی‌هایی مواجه‌ایم که در شرایط استهلاک قرار گرفته‌اند و قاعدتاً درآمدهای دولت بیشتر پاسخگوی جبران استهلاک دارایی‌هاست تا سرمایه‌گذاری جدید و این خلأ توسعه‌ای باید با سرمایه‌گذاری‌های غیردولتی جبران شود.

استاندار قزوین گفت: حاشیه‌سازی، سیاست‌زدگی، سطحی‌نگری و بی‌تحرکی و ریسک‌ناپذیری، آفت جذب سرمایه‌گذاری در استان است و همه باید، بزرگ‌اندیشیدن برای بزرگ‌شدن را ترویج و حمایت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =