۱۲ طلافروش اصفهانی قربانی خیانت در امانت/سارق به دام افتاد

فردی که در زمینه انتقال طلا با طلافروش‌های اصفهان همکاری داشت اما با خیانت در امانت و با سرقت ۵۰ کیلو طلا به ارزش ۶۵۰ میلیارد ریال متواری شده بود، به دام پلیس افتاد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: درپی وصول پرونده شکایت ۱۲ نفر از طلافروش‌های شهر اصفهان مبنی بر سرقت ۵۰ کیلو طلا از آنها و متواری شدن سارق، موضوع شناسایی عامل این سرقت در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد فردی که در زمینه انتقال طلاها به صورت کیفی فعالیت می‌کرده و با طلافروش‌ها در این خصوص همکاری داشته است، به صورت حرفه‌ای اقدام به خیانت در امانت و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال کرده و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم هیچ‌گونه اثری از خود برجای نگذاشته بود، ادامه داد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و جست‌وجوهای پیچیده و هوشمندانه مأموران، مخفیگاه فرد مذکور در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی شد و مأموران طی یک عملیات ضربتی به محل اعزام شدند و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه متهم هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، خاطرنشان کرد: فرد مذکور با شکایت مال‌باختگان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =