زخم کهنه خیابان‌های شهرکرد با ۹ هزار تن آسفالت ترمیم شد

سرپرست شهرداری شهرکرد از تولید و پخش ۹ هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، عبدالصادق نجفی اظهارداشت: طی ۲.۵ ماهه نخست امسال ۹ هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید و معابری که خاکی و یا سالیان سال از عمر آسفالت آن‌ها گذشته بود، آسفالت شدند.

وی افزود: خیابان باهنر، خیابان شهید استکی، خیابان تختی، بلوار انقلاب، بلوار قدس، میرآبادغربی، جاده دانشگاه آزاد، مهدیه، اشکفتک و چالشتر و جاده سلامت ازجمله محلاتی بودند که طی دو ماه اخیر آسفالت شدند.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: به دلیل گستردگی فعالیت‌ها و نیاز بسیاری از معابر به آسفالت، اقدامات انجام شده در این زمینه به وضوح به چشم شهروندان نمی‌آید اما واقعیت این است که کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد، به صورت روزانه در حال فعالیت است و ماشین‌آلات و امکانات همواره با تمام ظرفیت به کار گرفته می‌شوند.

نجفی با بیان اینکه آسفالت معابر و خیابان‌ها یکی از نیازها و ضرورت‌های عمرانی تمام شهرها محسوب می‌شود، ادامه داد: شهر یک موجود زنده محسوب می‌شود که مدام در حال توسعه است و خیابان‌ها نیز در طول روز، هزاران تردد خودرو را در خود جای می‌دهند، پس همین امر سبب شده که شهرداری همواره در صدد اصلاح آسفالت باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =