ثبت بیش از ۱۳ میلیون تردد در جاده های مازندران

رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از ثبت بیش از ۱۳ میلیون تردد درسطح محورهای استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محسن هاشمی اظهار داشت: برابر آماربدست آمده از۱۰۶ سامانه تردد شماری منصوب درمحورهای استان مازندران در ایام متاثر از تعطیلات اخیر یعنی از ۱۱ خرداد الی ۱۶ خرداد ماه سال جاری بیش از ۱۳ میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان ثبت شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳۸ درصد افزایش یافته است.
وی دلیل افزایش ترددهای بین شهری در این ایام را در سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال قبل کاهش شیوع بیماری کرونا و محدودیت های تردد و به تبع آن افزایش سفرها عنوان کرد.
هاشمی افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استانهای مجاور طی ایام تعطیلات مذکور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۵ درصد افزایش داشته و به بیش از ۱ میلیون ۳۷۸ هزار تردد رسیده است.
همچنین پیک انباشت وسایل نقلیه در استان مازندران (وسایل نقلیه مهمان) مربوط به روز شنبه ۱۴ خرداد ماه به تعداد بیش از ۱۷۷ هزار وسلیه بوده که در مقایسه با پیک انباشت وسایل نقلیه در مدت مشابه سال قبل نشان از افزایش حدودا ۴ برابری داشته است.
48
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =