پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت ۱۵ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان طی دوماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی صادقی با اشاره به ۱۷ خرداد سالروز تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و پرداخت تسهیلات باهدف یاری‌نمودن محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خودکفا کردن محرومان تشکیل‌شده است.
او گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۵ در استان کرمان راه‌اندازی شد و هزارو۶۱۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان طی دوماهه امسال توسط صندوق امداد ولایت کرمان به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است.
صادقی می‌گوید: این تسهیلات در حوزه‌های درمان، فرهنگی، مسکن، حمایتی، و اشتغال و ... پرداخت‌شده است.
به گفته او صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کرمان طی پارسال نیز ۱۳ هزار و ۹۹۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۸۳ میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند استان پرداخت کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین با اشاره به راه‌اندازی صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان گفت: این صندوق باهدف ضمانت تسهیلات مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار تشکیل‌شده و از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۱ نفر از مددجویان با تأمین اعتبار حدود سه میلیارد تومان از این ضمانت استفاده کردند.
او گفت:باهدف گسترش دامنه پوشش این خدمت، امسال وام کارگشایی مددجویان نیز در قالب صندوق ضمانت قرار خواهد گرفت.
صادقی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق، می‌گوید: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www.sqev.ir) و یا با سپرده‌گذاری در این صندوق از بسته تشویقی به‌عنوان هم‌افزایی از منابع صندوق بهره‌مند شوند و بتوانند به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.
48
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =