احتمال گیر افتادن دو نفر زیر آوار خانه‌ای که در کرمانشاه تخریب شد

فارس نوشت: مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه در تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه نوسود، گفت: تاکنون ۵ مصدوم حادثه انفجار منزل مسکونی در نوسود به کرمانشاه اعزام شده‌اند.

فاروق سلیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه امروز در تشریح آخرین جزییات فوتی‌ها و مصدمان حادثه انفجار منزل مسکونی نوسود در اثر نشت گاز خانگی، اظهار داشت: این حادثه فعلا ۲ مورد فوتی داشته است.

وی با اشاره به زخمی شدن ۵ نفر در جریان این حادثه، گفت: ۲ مورد از این تعداد با امداد هوایی، ۲ مورد با اتوبوس آمبولانس و ۱ مصدوم با آمبولانس به مرکز استان اعزام شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه با بیان اینکه تمام مصدومان حادثه تخریب منزل مسکونی نوسود بدلیل نشت گاز به کرمانشاه اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هیچ مصدومی از این حادثه در بیمارستان و مراکز پاوه بستری نیست.

سلیمی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۴ دستگاه آمبولانس در محل مستقر است و تلاش برای آواربرداری و یافتن مصدومان احتمالی در زیر آوار با تمام توان در حال انجام است.

گفتنی است، بنا به اظهارات شاهدان محلی دو نفر دیگر در زیرآوار باقی مانده‌اند که امید برای زنده ماندن آن‌ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ریزش ساختمان در کرمانشاه ۲ فوتی بر جای گذاشت؛ حال ۴ مصدوم حادثه خوب نیست/ عکس

۲۳۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1639656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =