تاکید استاندار آذربایجان‌غربی: دستگاه‌ها و ادارات دولتی باید در زمینه مدیریت مصرف برق پیشگام باشند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمامی دستگاه‌ها و ادارات استان موظفند مصرف برق خود را مدیریت و از مصرف غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با محوریت شهرستان خوی برگزار شد، ضمن تاکید بر همکاری ادارات استان با برنامه‌های مدیریت بار تابستان، گفت: تمامی ادارات، نهادها، موسسات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۱، باید همکاری کامل را با شرکت‌ توزیع نیروی برق استان در مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش چشمگیر دمای هوا و ادامه این روند در ماه‌های پیش رو لازم است تمام هم‌استانی‌های گرامی در مدیریت مصرف برق همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم ماه‌های گرم پیش رو را بدون مشکل سپری کنیم.

ابلاغ تغییر ساعت فعالیت ادارات آذربایجان‌غربی

جعفر ذوالفقاری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی اعلام کرد: براساس مصوبه هیأت وزیران و در راستای اجرای طرح ملی کاهش پیک بار مصرفی و حفظ پایداری شبکه سراسری و کاهش خاموشی‌های احتمالی در سال ۱۴۰۱ و به منظور صرفه جویی در مصرف برق، کلیه دستگاههای اجرایی دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک ها، شهرداری ها و مهدکودک ها در سطح شهرستان‌های استان از روز شنبه ۲۱ خرداد لغایت ۳ شهریور ماه ملزم به رعایت و اجرای موارد ذیل هستند:

  • ساعات کار روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۳:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ الی ۱۲:۳۰ خواهد بود.
  • ساعات کاری مراکز امدادی، درمانی بهداشتی، آتش نشانی، اورژانس، بیمارستان ها و بخش های عملیاتی دارای نوبت کار، ارائه دهنده خدمات شهری و شهرداری ها بدون تغییر و به شیوه سابق خواهد بود.
  • دستگاه‌های مشمول موظف به کاهش حداقل ۳۰ درصد مصرف برق در ساعات اداری، نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و کاهش حداقل ۶۰ درصد مصرف جاری در ساعات غیراداری می باشند.
  • 46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1639781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =