۱ نفر
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
وعده جالب ساکت الهامی برای بازگشت

سرمربی سابق تیم نساجی در مورد حواشی به وجود آمده در رختکن این تیم صحبت هایی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساکت الهامی حضور موفقی در نساجی داشت. او فصل گذشته توانست نماینده مازندران را در اوج ناامیدی در لیگ برتر نگه دارد و این فصل توانست جام حذفی را فتح کند. خوشی ساکت و نساجی بعد از قهرمانی در حذفی اما جای خود را به یک جدایی ناگهانی داد. اتفاقات و حواشی به وجود در رختکن نساجی، یکی از دلایل این قطع همکاری بود که الهامی روز گذشته در گفت و گویی که با شبکه خبر داشت، در مورد آن توضیحاتی ارائه کرد.

او در این رابطه گفت: خیلی جاها با نتیجه نگرفتن مربی عوض نمی شود. بعد از بازی با آلومینیوم، من استعفا دادم و این استعفا مورد قبول واقع شد. یک اتفاقی در رختکن افتاد که درگیری لفظی بود. یک سوتفاهم کوچک بود که یک عده به آن دامن زدند و هر چه جلوتر رفتیم ریشه دواند و مسیر تیم را عوض کرد.

سرمربی سابق نساجی، اتفاق یاد شده را یک سوتفاهم دانسته و ادامه داد: در رختکن سر یک چیز کوچک به وجود آمد سر اینکه من گله داشتم در بازی با آلومینیوم حمایت لازم از من نشده است. در صورتی که بعدا فهمیدم که اشتباه کرده ام. دوستان لایحه را نوشته بودند و ما قصاص قبل از جنایت کردیم.

الهامی با وعده بازگشتی قدرتمندانه همراه با فتح حذفی سوم یا لیگ گفت: الان دیگر شرایط به گونه ای شده که فقط می توانم به عنوان طرفدار برای نساجی آرزوی موفقیت کنم. هر مربی انقدر اشتباه می کند تا به یک جایی می رسد که باتجربه شود. این رفته رفته بهتر می شود و خودم مطمئن هستم که انشالله بتوانیم جام حذفی سوم و حتی لیگ را کسب کنیم.

او با عبور از سوالی که به پیشنهادات چند باشگاه برای همکاری مربوط بود، صحبت های خود را این گونه به پایان رساند: از کسانی که از ما رنجیدند و بزرگ بودند حلالیت می طلبم. سعی ما این است که وقتی برگشتیم با یک روحیه و شرایط بهتر اتفاقات و سوتفاهم را رفع کنیم. از برخی که حاشیه هایی می سازند و با آبروی افراد بازی می کنند خواهش می کنم که این کارها را نکنند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1639803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =