نماینده مجلس : پیگیر اعتراض بازنشستگان به دولت درباره میزان افزایش حقوق‌ها هستیم

فارس نوشت: فرهنگی گفت: با وجود تصمیمات قابل تقدیر دولت در مورد بخش قابل توجهی از بازنشستگان تامین اجتماعی، پیگیر خواسته‌های بخشی از این قشر هستیم که اعتراضاتی نسبت به میزان افزایش دریافتی های خود دارند.

محمدحسین فرهنگی امروز در تبریز با اشاره به تصمیمات گرفته شده در مورد میزان افزایش حقوق و دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: در مورد بخش عظیمی از این افراد که شامل بحث حداقل بگیر می‌شود و البته اکثریت بازنشستگان است، تصمیم درست و قابل تقدیری برای افزایش دریافتی آنها از سوی دولت گرفته شد.

وی تصریح کرد: اما بازنشستگانی که در سطوح بالاتر هستند و دریافتی‌های بیشتری دارند، گلایه‌هایی دارند که پیگیر آنها از دولت هستیم و البته طبق اظهارات رئیس‌جمهور، دولت نیز به دنبال تامین نیازها و اقلام اساسی این قشر است.

امکان تغییر مصوبه حقوق بازنشستگان؟/ اجرای متفاوت یک قانون برای بازنشستگان

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: نکته مهم در این خصوص این است که در صورت تعیین سقف برای میزان این اقلام چنین طرحی قابل قبول است اما در غیر این صورت پاسخی به انتظارات بازنشستگان داده نشده و انتظار داریم دولت مشخصا نظر خود را در این زمینه اعلام کند.

فرهنگی گفت: در مورد موضوعاتی چون تامین جهیزیه در تسهیلات و نیز بازنشستگان مستاجر باید اقدامات و تصمیمات جدی گرفته شود چون حمایت‌های انجام شده در این حوزه‌ها کافی و پاسخگوی نیازهای این قشر ارزشمند نیست‌.

21231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1640145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =