رئیس سابق کتابخانه ملی نوشته است: " تغییر رویکرد مدرسه از آموزشی و ارتباط دوسویه بین معلم و دانش آموز به ارتباط سه جانبه بین معلم، دانش آموز و کتابخانه علاوه بر نیاز به درک ضرورت این نگاه از سوی اولیای مدرسه، نیازمند حمایت محتوایی و ایجاد امکان دسترسی معلمان به چهارگروه از آگاهی هاست."
برای مطالعه متن کامل این یادداشت کوتاه لطفا اینجا را کلیک کنید.
این چهارمین بخش از مطالبی است که توسط وی به عنوان پیشنهاد به آموزش و پرورش منتشر می شود.
1 - حرکت جدید و فراگیر در ترویج کتابخوانی
نظر شما