آمادگی پلیس اصفهان برای جمع آوری معتادان متجاهر/یگان«حصه» فعال می‌شود

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: آماده جمع آوری معتادان متجاهر در اصفهان ظرف ۴۸ ساعت هستیم اما با وجود قولهای فراوان، نهادهای مرتبط هنوز مرکز فدک را برای استقرار این افراد آماده نکرده اند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در زمینه جمع آوری معتادان دو درصد افزایش و برخورد با خرده فروشان چهار درصد کاهش داشتیم، اظهار کرد: بحث کاشت تریاک در کشور همسایه محدود شده است اما کینه دشمن با وضعیت خطرسازتری با مواد صنعتی دنبال می شود.

مقر فدک در اصفهان راه اندازی نشده است

وی با اشاره به اینکه مقر فدک ویژه جمع آوری معتادان در اصفهان هنوز راه اندازی نشده است و نهادهای مرتبط در این زمینه همکاری نمی کنند، گفت: آماده جمع آوری معتادان متجاهر ظرف ۴۸ ساعت هستیم و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید به ما در این امر کمک کنند تا با اختصاص مکان مناسب این امر انجام شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در استان اصفهان عدم اجرای ماده ۱۶ برای جمع آوری معتادان متجاهر توسط نهاد مرتبط مشکل ساز شده است.

وی ادامه داد: وظیفه دولت جمع آوری معتادان، کمک به ترک اعتیاد، بازآموزی و حرفه آموزی برای آنها است اما این خلا موجب شده از استانهای مختلف معتادان مهاجر زن و مرد وارد اصفهان شوند.

۹۰ درصد معتادان زن در نصف جهان، اصفهانی نیستند

سردار میرحیدری با بیان اینکه در اصفهان، افزایش معتادان زن را داریم اما ۹۰ درصد آنها اصفهانی نیستند، تاکید کرد: به زودی یگان خاص حصه فعال می شود و در جوی آباد نیز اقدامات خوبی توسط سروان امیری فرمانده جوان این منطقه انجام شده است در راستی دفاع از حقوق مردم که جای قدردانی ویژه دارد.

وی بیان کرد: در ارتباط با فلاورجان نیز برنامه ریزی خاص داریم و تخریب مراکز توزیع مواد مخدر با کمک پلیس انجام می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1640941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =