پاسداران طلایه داران جهاد تبیین هستند

استاندار سمنان در جمع پایوران سپاه استان سمنان گفت:امروز رمز موفقیت ما جهاد تبیین است تا با بهره‌گیری از این ظرفیت ها و فرصت‌ها بتوانیم حقایق را تبیین کنیم و در واقع پاسداران طلایه داران جهاد تبیین هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جمع پایوران سپاه قائم آل‌محمد استان سمنان در مراسم صبحگاه مشترک اردوگاه قائمیون گفت :در تداوم انقلاب اسلامی ایران همه نقش داشتند اما نقش اصلی و اساسی را سپاه ایفا کرد.
وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت :در هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش‌از دویست هزار شهید توانستیم حقانیت خود را به جهان اثبات کنیم ‌.
استاندار سمنان تصریح کرد:بعد از دوران دفاع مقدس نیز علی‌رغم وجود تحریم‌ها امروز با افتخار اعلام می‌کنیم در حوزه‌های مختلف: علمی ، نظامی ،پزشکی و هوافضا حرفی برای گفتن در جهان اسلام داریم که این برگرفته از روحیه سپاه پاسداران و روحیه ایثار، شهادت و مقاومت است .
وی افزود:آنچه وجه تمایز سپاه پاسداران به‌عنوان یک نیروی نظامی با نیروهای نظامی دیگر کشورها است ، روحیه معنویت، ایثار و توکل و کار برای رضای خداوند متعال است و آن روحیه معنویت حاکم بر سپاه پاسداران است که رمز موفقیت ما در حوزه‌های مختلف است.
مهندس هاشمی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین یادآور شد:اگر در حال حاضر مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین می‌فرمایند که بهترین راه خنثی کننده تحریف ،جهاد تبیین است و این که می‌بینند که دشمن به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین است،ایشان بحث جهاد تبیین را اشاره فرمودند و امروز رمز موفقیت ما جهاد تبیین است تا با بهره‌گیری از این ظرفیت ها و فرصت‌ها بتوانیم اقدامات خودمان را تبیین کنیم و در حقیقت طلایه داران جهاد تبیین سپاه پاسداران و نیروهای بسیج هستند.
استاندار سمنان تصریح کرد:امروز رمز موفقیت ما وحدت و پیروی از ولایت فقیه است و امنیت به‌عنوان یک نعمت ناشناخته امروز در جمهوری اسلامی ایران که در ناامن‌ترین نقطه جغرافیای دنیا قرار دارد، امن‌ترین کشور دنیا شناخته شده‌است و این اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا، ولایت و پشتیبانی مردم هستیم .
وی در ادامه افزود:در جنگ اقتصادی امروز هم اگر در هر کجا که سپاه پاسداران و بسیج ورود پیدا کرده‌اند وقتی راستی‌آزمایی می‌کنیم می‌بینیم موفق‌ترین مجموعه که تاکنون داشته‌ایم مجموعه‌ای است که متعلق به سپاه پاسداران و بسیج مردمی بوده‌است پس باید ما قدردان این عزیزان باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1641344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =