هافبک استقلال گفت:«مشکلی برای بازی در دیدار برگشت برابر مالدیو ندارم.»

به گزارش سایت باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان که به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل مالدیو به میدان برود بر این باور بود که اندکی اقبال سبب می‌شد تا تیم‌ملی با نتیجه‌ای پرگل‌تر حریف خود را شکست دهد. هافبک استقلال طی گفت‌وگویی با سایت باشگاه استقلال در خصوص بازی تیم‌ملی و انگیزه‌های خود با پیراهن آبی صحبت کرد.

 *به دلیل مصدومیت نتوانستی مقابل مالدیو بازی کنی؟

 من در اردوی اتریش از ناحیه کنار زانو دچار مصدومیت شده بودم و با صلاحدید کادر فنی و نظر کادر پزشکی تیم‌ملی مقابل مالدیو بازی نکردم تا پس از رفع کامل آسیب‌دیدگی‌ام به دنبال بازی کردن باشم.

 *چه ارزیابی از پیروزی تیم‌ملی مقابل مالدیو داری؟

 ما بازی خوبی انجام دادیم و با گل‌های بیشتری هم می‌توانستیم حریف را شکست دهیم. اما بدشانسی آوردیم و در ضربات آخر هم بی‌دقت بودیم تا تعداد گل‌های‌مان در عدد چهار باقی بماند. باز خدا را شکر می‌کنم که پیروزی خوبی به دست آوردیم.

 *تیم حریف هم کم‌وقت تلف نکرد!

 اگر آنها این قدر وقت‌کشی نکرده بودند ما می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مالدیو را شکست دهیم. اما به هرحال فوتبال ما با فوتبال مالدیو قابل مقایسه نیست و حتما در بازی برگشت باز هم به دنبال پیروزی پرگل حریف هستیم.

 * برای بازی برگشت مشکل آسیب‌دیدگی نداری؟

 نه، امروز هم با تیم‌ملی تمرین کردم و خدا را شکر مشکلی برای به میدان رفتن در مالدیو ندارم.

 *خسرو حیدری هم که به استقلال پیوست.

 نظرم در خصوص آمدن خسرو مثبت است. او بازیکن خوب و شایسته‌ای است و امیدوارم در استقلال بتواند موفق عمل کند.

 * در یک عکس شما، مجتبی جباری و خسرو حیدری، هر سه در تیم جوانان استقلال کنار هم هستید و حالا زمان‌ طوری ورق خورده که دوباره هر سه شما این‌بار در بزرگسالان استقلال کنار هم باشید.

 آن عکس یک عکس یادگاری برای چند سال پیش بود و خوشحالم که الان هر 3 ما در کنار هم هستیم. اما واقعیت این است که تیم کامل استقلال آندو، مجتبی و خسرو نیستند. ما یک تیم هستیم که همه باید به هم کمک کنیم تا استقلال موفق شود. همه بازیکنان ما تجربیات و قابلیت‌های بالایی دارند که آن را در استقلال به کار می‌گیرند تا تیم به دنبال قهرمانی در لیگ باشد.

 *پیش‌بینی شما از لیگ چیست؟ استقلال قهرمان می‌شود؟

 آندرانیک تیموریان هیچ پیش‌بینی در خصوص لیگ نمی‌کند. من فقط می‌توانم بگویم سه، چهار تیم شخصیت قهرمانی در لیگ دارند که یکی از آن تیم‌ها، استقلال است. حالا همه چیز بستگی به عملکرد ما در مسابقات دارد.

 *و انگیزه‌های خودت در استقلال؟

 در وهله اول از لحاظ فوتبالی و اخلاقی به دنبال پیشرفت هستم. دوست دارم امسال با استقلال قهرمانی را تجربه کنم و امیدوارم در انتهای فصل به این هدف برسم.

 * نقل و انتقالات استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟

 استقلال برحسب نیاز کادر فنی در نقل و انتقالات عمل کرده و فکر می‌کنم آقای دکتر فتح‌اله‌زاده هم بازیکنان موردنظر کادر فنی را جذب کرده‌اند. اما این مسئله باز هم سبب اثبات قهرمانی استقلال نمی‌شود. ما باید در بازی‌های لیگ تلاش کنیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

 251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =