اهدای نگین انگشتری سنگ قبر امام حسین به سرپرست آموزش و پرورش لرستان

در دیداری که با حضور مدیر و اعضای ستاد عتبات با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اهداف و پروژه هایی در حال انجام مطرح گردید و در پایان جلسه تربت پاک امام حسین (ع) و نگین انگشتری از سنگ قبر آقا امام حسین (ع)به یادگار به سرپرست آموزش و پرورش اهدا گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرپرست آموزش و پرورش با بیان اینکه هرچه داریم از اهل بیت است، گفت:وظیفه همه ماست که دست به دست هم دهیم و کمک کنیم پروژه های ستاد بازسازی تکمیل گردد.

رضا عزتی با بیان اینکه همیشه عشق و آرزوی خادمی درگاه امام حسین (ع) و ائمه معصومین را در سینه داشته است افزود : عتبات عالیات، احداث و رسیدگی به آن ها در احادیث بسیار آمده است لذا باید با به کارگیری ظرفیت های موجود در راستای تحقق این اهداف قدم برداریم.

در ادامه رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بیان داشت:فرصت ها را نباید به راحتی از دست داد،استعداد بالقوه ای که در بستر آموزش و پرورش است را باید به فعلیت رساند و اهداف ستاد را به مدارس و کلاس درس برده که هر کدام از دانش آموزان خود شعبه ای از ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد و این روحیه از طریق مدرسه و دانش آموز به خانواده ها ورود پیدا کند.

در پایان حقی پور رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با هدیه تربت پاک امام حسین (ع) و نگین انگشتری از سنگ قبر آقا امام حسین (ع) و از طرف ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان لرستان از سرپرست اداره کل آموزش و پرورش تقدیر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1641486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =