فارس نوشت:

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از تظاهرات ده‌ها هزار نفری در تل‌آویو اعلام کرد که در بهای برق مصرفی شهروندان تجدیدنظر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری رادیو رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» اعلام کرد که در بهای مصوب شده برق مصرفی ساکنان اسرائیل در وزارت دارایی بازنگری می‌کند.

نتانیاهو این موضوع را که به نوعی عقب‌نشنی است، تنها کمتر از یک روز پس از برگزاری تظاهرات ده‌ها هزار نفری در تل‌آویو اعلام کرد. شب گذشته ده‌ها هزار اسرائیلی در خیابان‌های تل‌آویو که از سراسر فلسطین اشغالی آمده بودند، تظاهرات کردند و در شعارهایی علیه نتانیاهو خواستار کناره‌گیری او از قدرت شدند.

وی اعلام کرد که در طرح وزارت دارایی برای افزایش 12 درصدی قیمت برق مصرفی بازنگری خواهد کرد؛ همچنانکه وی در جریان تماس‌های جاری میان وزارت دارایی و وزیر حمایت از محیط زیست نیز هست.

این در حالی است که ایلی یشای رئیس حزب شاس با سوار شدن بر موج اعتراضان ساکنان اسرائیل برای تحت فشار قرار دادن دولت نتانیاهو اعلام کرده است که نتانیاهو باید بحران افزایش قیمت‌های مسکن و دیگر خدمات را زودتر کنترل کند وگرنه از ائتلاف حکومتی بیرون خواهد رفت.

همچنین گدعون ساعار یکی از وزرای اسرائیل هشدار داده است که افزایش قیمت برق به تنش در اقتصاد اسرائیل منجر خواهد شد.26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =