کاربران خبرآنلاین: هرجا سهمیه بندی شده به نفع دلالان بوده

اکثر کاربران خبرآنلاین بر این باورند که فروش کیلویی نان به نفع دلالان خواهد بود و نان بی کیفیت و خمیر به دست مردم خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکثر کاربران خبرآنلاین در نظر سنجی که با عنوان " با فروش کیلویی نان به مردم موافق هستید یا خیر ، چرا ؟ " در سایت خبرآنلاین برگزار شد بر این باور بودند که خرید و فروش کیلویی نان موجب گرانی نان خواهد شد.

کاربری در این خصوص گفت:‌" باعث بالا رفتن مصرف می شود همه باید مضربی از کیلو را خریداری کنند که گرانتر می شود ."

تعدادی از کاربران خبرآنلاین نیز بر این عقیده هستند که این طرح به نفع دلالان است؛ کاربری در این خصوص گفت:" این طرح به نفع مصرف کننده نیست هر جا سهمیه بندی شده به نفع دلالان بوده دلالان نان کیف خواهند کرد و زندگی رویایی در کانادا خواهند داشت."

کاربر دیگری در این خصوص گفت:" هر موقع مسئولان از نفع مردم می گویند در واقع دنبال افزایش قیمت هستند فروش کیلویی مقدمه افزایش قیمت و سهمیه بندی است."

کاربر دیگری در این خصوص گفت:" لطفا لطفا فقط هیچ کاری نکنید. هر موقع خواستید یه کاری کنید به ضرر مردم و به نفع خود دولت و رانت بوده. شما اگه کاری نکنید بهتر از اینه که کاری کنید."

کاربری به نام مجید در خصوص تخلفاتی که در این طرح ایجاد می‌شود صحبت کرد و گفت:" اون موقع نانوا نون رو خمیر و ابدار و نپخته میفروشه که سنگین بشه.پول گاز و برق و سوختش هم کمتر میشه."

کاربر دیگری در تایید این صحبت گفت:" بهداشت هم رعایت نمیشه و نانوا به نان دست میزنه و نان را نمی توان خشک کرد و تا منزل خمیر میشه."

یکی دیگر از کاربران در تایید این صحبت گفت:" کاش نانوا ها تان را به صورت خمیر به مردم بدهند کلی ناخالصی مثل خاک اره به نان اضافه خواهند کرد."

تعدادی از کاربران خبرآنلاین نیز به فروش کوپنی نان اشاره کردند؛ کاربری در این خصوص گفت:" برای کوپنی کردن نان چاره ای جیز فروش کیلویی نان نیست."

تعدادی از کاربران نیز به جلب رضایت مردم در این طرح اشاره کردند؛ کاربری در این خصوص گفت:" اگر هم قراره نان کیلویی بشه دولت باید اول از همه طرح خودشو اعلام کنه تا حمایت عمومی بدست بیاد چون این حمایت برای اجرای موضوع مهمی چون نان که با زندگی مردم ارتباط نزدیک دارد خیلی مهم است."

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1641696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =