مطبوعات لرستان یک ظرفیت مهم و تاثیرگذار فرهنگی است

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: توجه به امور مطبوعات جز اولویتهای کاری اداره کل است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، منصور احمدی در نشست هم اندیشی با جمعی از اصجاب رسانه که به همت بسیج رسانه استان برگزار شد گفت : مطبوعات استان یک ظرفیت مهم و تاثیرگذار فرهنگی بشمار می رود

وی افزود : اداره کل ارشاد 38 زیرمجموعه دارد که مطبوعات یکی از زیرمجموعه های مهم است و در این مدت 42 روز مسئولیتی که آغاز نمودیم توجه خاصی به آن داشتیم .

وی ادامه داد : تابحال 5 نشست هم اندیشی با مطبوعات استان برگزار شده و آین آمادگی را داریم بصورت هفتگی این جلسات را برگزار نماییم و نظرات و پیشنهادات فعالین در این حوزه را بررسی نماییم.

احمدی تصریح کرد: در خصوص پیشنهادات و مطالبات بیان شده فعالین عرصه مطبوعات تعداد 10 مورد مشترک وجود دارد که قابل بررسی و حل می باشند و قطعاً در راستای تحقق توسعه کیفی و کمی مطبوعات اقدامات مهمی صورت خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه با بیان اینکه انتقاد از مدیران جدی باید گرفته شود اظهار داشت : در حالیکه موضع مدیر می بایست مشخص و شفاف باشد مدیران بایستی نقدپذیر بوده و پذیرای نقاط ضعف و چالشی حوزه کاری باشند .

وی عنوان کرد : از بیان انتقاد و نقاط ضعف اداره کل ارشاد استان استقبال می کنم و ضمن اینکه انتقاد شخصیت مدیر را تحت الشعاع قرار می دهد از انتقادات رسانه ها در اصلاح و بهبود سیستم کاری استفاده خواهیم نمود.

منصور احمدی در ادامه با اشاره به وضعیت خانه مطبوعات استان گفت: خانه مطبوعات دچار اختلافات درون سازمانی و بعضاً جزیی و در بعضی موارد مهم شده است که در این خصوص 3 جلسه با اعضای هیات مدیره و بازرسین برگزار شده و پیشرفتهایی نیز حاصل گردیده است .

وی افزود: در مجموع باتوجه به اینکه خانه مطبوعات یک تشکل رسمی و قانونی می باشد و حفظ آن را مهم می دانیم بدنبال حل اختلافات و ترمیم آن هستیم تا بتوانند به مسیر خدمتگزاری بازگردند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین در پاسخ به دغدغه برخی اصحاب رسانه در رابطه با مجمع خانه مطبوعات این چنین پاسخ داد : برگزاری مجمع حق قانونی خبرنگاران و پاسخگویی نیز از وظابف هیات مدیره خانه مطبوعات است اما باتوجه به چالش های موجود خانه مطبوعات و باتوجه به اینکه بنده مدت کوتاهی در این مسئولیت قرار گرفتم علی رغم اینکه مجوز برگزاری مجمع صادر شده اما از آنجاییکه توجه به امور مطبوعات استان از اولویتهای کاری ما می باشد تقاضای زمان و به تعویق افتادن آن تا تعیین تکلیف نهایی خانه مطبوعات را دادیم تا بتوانیم در ابتدا چالش های خانه مطبوعات را با کمک اعضا حل نماییم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =