اظهار نظر صریح میرکاظمی درباره قیمت بنزین/ شرایط برای نان سنتی تغییر نمی‌کند

سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هیچ تغییری در قیمت بنزین صورت نخواهد گرفت و اگر طرحی در جایی اجرا می شود، به معنی این نیست که در کل کشور اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مسعود میرکاظمی در اردستان با اشاره به اینکه در خصوص نان سنتی هم همان شکل سابق ادامه خواهد یافت، افزود: اگر طرحی در جایی اجرا می شود، به معنی این نیست که در کل کشور اجرا می شود.

وی به تامین یارانه دارو اشاره کرد و گفت: در این راستا، ارز مورد نیاز در اختیار واردکنندگان دارو و گندم قرار می گیرد و در خصوص سایر نهاده ها هم ارز نیمایی داده می شود و در زمینه واردات محدودیتی نیست.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که در سنوات گذشته برای کاهش هزینه ها خلقِ پول می کردند، گفت: استقراض باعث افزایش نقدینگی و ایجاد تورم می شود که جلوی آن را گرفتیم و از لحاظ مصارف و مخارج اجازه خلق پول نداریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در دیدار با مردم و فعالان اقتصادی اردستان، نکات و مشکلات آنان مطرح شد و تلاش می شود، گفت: مهمترین مسئله این شهرستان بهبود وضعیت راه ها، تأمینِ آبِ شربِ پایدارِ روستایی و ارتقای شاخص های بهداشت و درمان است.

وی گفت: در خصوص اشتغال، کسی مراجعه نکرد، در صورتی که در شهرستان های دیگر، بخش زیادی از وقت به بحث درخواست اشتغال اختصاص می یابد.

حضور در جلسه شورای اداری اردستان از دیگر برنامه های سفر نماینده عالی دولت به این شهرستان است.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =